Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektleder med teknisk flair

Trafikstyrelsen

Storkøbenhavn
Oprettet:
22-05-2019
Udløber:
04-06-2019

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen søger en ny kollega til vores digitaliseringsteam. Er du nyuddannet, måske med et par års erfaring, og har du lyst til at arbejde i en styrelse, som aldrig står stille?

Så er det måske dig, vi mangler. Digitaliseringsteamet består af 10 medarbejdere og en koordinator. Teamet varetager systemforvaltnings- og it-projektledelsesopgaver for hele styrelsen i tæt samarbejde med styrelsens fagcentre og -medarbejdere, og med fokus på at levere løsninger i høj teknisk kvalitet og med en god brugeroplevelse. I teamet lægger vi stor vægt på en åben dialog og stor vidensdeling i opgaveløsningen, hvor vi bruger hinanden aktivt, samt en uformel omgangstone.

En typisk dag i digitaliseringsteamet vil bl.a. indeholde:

• Planlægge og gennemføre mindre it-projekter og opgaver

• Kontakt med leverandører ifm. system vedligehold eller kontraktopfølgning

• Dokumentere og beskrive løsninger

• Udarbejde brugervejledninger

• Kvalitetssikre tilgængelighed og brugervenlighed, samt teste færdige leverancer

• Have tæt kontakt med fagområderne, enten ifm. en konkret opgave eller som generel sparring/rådgivning

• Forvaltningsopgaver ift. udvalgte systemer

Vi tilbyder…

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen står også overfor at skulle modernisere en række it-løsninger, samtidig med at vi har en del større og mindre digitaliseringsprojekter i pipeline.

Du vil få spændende og udviklende arbejdsopgaver, der fagligt spænder vidt, hvor du får stor mulighed for at påvirke styrelsens fremtidige retning for udvikling af digitaliseringsløsninger. Vi arbejder målrettet på at lave brugervenlige løsninger, der understøtter borgere og virksomheder, samt letter den interne sagsbehandling.

Vi er en arbejdsplads i forandring, hvor tingene går stærkt. Du skal derfor kunne trives i en hverdag, hvor dagene går hurtigt, og hvor vi sætter en ære i at nå vores deadlines.

Vi er en styrelse, hvor der er fokus på ”det gode arbejdsliv”. Det betyder i praksis, at vi er effektive, når vi er på arbejdet og vi derigennem gør en ære ud af, som arbejdsplads, at få arbejdsliv og privatliv til at hænge sammen. Derudover er vi en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi er centralt beliggende i København med nem adgang til offentlig transport.

Du kan tilbyde os…

I teamet har vi stort fokus på, at vi kompetencemæssigt dækker bredt. Derfor skal du have interesse for og teknisk indsigt i webteknologi i bred forstand, f.eks. CMS systemer, som SharePoint, SiteCore, o.a. samt indsigt i HTML5. Du har en relevant videregående uddannelse, og har kendskab til og lyst til at arbejde i en politisk styret institution.

Vi forventer derudover, at du:

• Gennem erfaringer og/eller uddannelse har tilegnet dig stærke kompetencer inden for projektstyring og kan planlægge, styre og få projekter godt i mål

• Er struktureret og befinder dig godt med deadlines og komplekse og uforudsete opgaver

• Har personlig drivkraft og selvindsigt – du venter ikke på, at andre skal tage initiativet og ved samtidig, hvornår du skal bede om hjælp

• Er god til interessenthåndtering

• Er en god formidler, og forstår at formidle tekniske termer til interessenter uden teknisk indsigt.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på 37 timer på fuldmægtigniveau. Ansættelsen sker efter gældende overenskomst. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen – hvem er vi…

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen er en styrelse under Transport-, Bygnings- og Boligministeriet med ansvar og opgaver på tværs af transportformerne jernbane, vej og luftfart, samt regulering af bygge- og boligområdet.

Udover et varieret og udfordrende job, som kræver høj faglig kvalitet, lægger vi vægt på løbende kompetenceudvikling samt udvikling gennem ansvar og indflydelse på egne opgaver.

Du kan læse mere om Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen på www.tbst.dk.

Yderligere information
Du kan få mere at vide om stillingen hos it-chef Sisse Tønnes Hertz på tlf. 4178 0296 eller teamkoordinator Simon Halfdan Gjedde på tlf. 4178 0130.

Ansøgning
Send din ansøgning, CV og eksamensbevis via Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsens digitale ansøgningsportal senest den 4. juni 2019.

Ansættelsessamtaler forventes gennemført i uge 23 og 24. Der vil blive anvendt test ved rekrutteringen.

Trafik-, Bygge- og Boligstyrelsen ønsker en medarbejdersammensætning, der afspejler det omgivende danske samfund. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset personlig baggrund til at søge stillingen.



Praktisk information
Oprettet:
22-05-2019
Udløber:
04-06-2019
Kviknummer:
LJA-73467359
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration,
Økonomi,
Offentlig administration,
Ledelse
Beliggenhed