Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektkoordinator der vil arbejde med de fysiske rammer for hele Skatteforvaltningen

Skatteforvaltningen, KBH, Præstøgade

Storkøbenhavn
Oprettet:
04-02-2019
Udløber:
18-02-2019

Skatteforvaltningen er under forandring. Vi er blevet til syv styrelser, og der skal ansættes mere end 1.000 nye medarbejdere. I den forbindelse skal der anskaffes, udvides og ombygges lejemål. Vi søger derfor en ny medarbejder til Bygninger og indretning, hvor vi er ansvarlige for at skabe de bedst mulige fysiske rammer for styrelserne.

Om jobbet
Du bliver en del af et team, som bl.a. har ansvaret for implementering af lokaliseringsplanen for Skatteforvaltningen i et antal delprojekter, anskaffelse, udvidelse og renovering af lejemål i samarbejde med Bygningsstyrelsen samt udarbejdelse af kravspecifikationer i samarbejde med eksterne rådgivere

I den forbindelse Projektkoordinator - skal du være med til at udvikle de fysiske rammer, som er nødvendige for, at Skatteforvaltningens syv styrelser kan udføre deres forskellige opgaver. Du vil derfor bl.a. blive ansvarlig for at planlægge, udføre og sikre fremdrift i opgaver ifm. ombygninger og flytninger til konkrete adresser. Du vil blive inddraget i alt fra de overordnede principper til den mindste detalje.

Dine opgaver vil bl.a. være at:
• formulere krav til vores adressers faciliteter og indretning med input fra de kommende brugere
• afdække og flage risici i forbindelse med ombygninger og renoveringer
• varetage løbende kommunikation til brugere
• deltage i møder med interne og eksterne rådgivere og samarbejdspartnere
• planlægge og udføre indretningen af Skatteforvaltningens lejemål
• styre og følge op på kontorets opgaveportefølje
• bidrage til løbende statusrapporter til ledelsen
• forbedre og effektivisere processer og styring af opgaver i Bygninger og indretning.

Projektstyring og et godt overblik
Du har en relevant akademisk uddannelse inden for planlægning, administration eller økonomi, gerne kombineret med erfaring fra projektstyring eller ledelsesstøtte. Måske har du også erfaringer med lokaliseringsopgaver.

Vores opgaver løses selvstændigt eller i samarbejde med andre kollegaer i teamet, interne og eksterne interessenter, samt eksterne rådgivere, og der er meget stort fokus på vores opgaver, også på højeste ledelsesniveau. Derfor er det meget vigtigt, at du er rigtig god til at samarbejde og kommunikere på alle niveauer.

Du er praktisk orienteret, god til at skabe orden og overblik. Du har en positiv tilgang til at lytte til og inddrage andre og har god menneskelig indsigt. Endelig har du erfaring fra projektarbejde og ved, hvad det indebærer. Kendskab til offentlig administration vil være en fordel.

Bygninger og indretning – din nye enhed
I Bygninger og indretning er vi 12 dygtige kolleger med forskellig faglig baggrund, som brænder for at skabe de optimale fysiske rammer for vores ca. 8.000 kolleger. Vi har en god og åben omgangstone og tilpasser løbende opgaverne i enheden, så du får god mulighed for at sætte dit præg på din kommende arbejdsplads.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV senest den 18. februar via linket ’Søg jobbet’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fuldmægtig Camilla Engbo Jonasen, tlf. 7237 3555 eller kontorchef Lars Tjærby Rasmussen, tlf. 7237 4553.

Samtaler forventes afholdt løbende.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Forud for ansættelsen vil der blive indhentet straffeattest.

Din arbejdssted bliver indtil videre Præstøgade 20, 2100 København Ø. Vi forventer at flytte til Høje-Taastrup 1. kvartal 2020.

Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Praktisk information
Oprettet:
04-02-2019
Udløber:
18-02-2019
Kviknummer:
LJA-70404023
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration,
Økonomi,
Jura og retsvæsen,
Offentlig administration
Beliggenhed