Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Proceskoordinator med overblik og faglig nysgerrighed

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

Midtsjælland
Oprettet:
03-04-2019
Udløber:
23-04-2019

Kan du styre tværgående processer i en ny styrelse under opbygning? Favner du både faglighed og projekter? Så er du måske vores nye proceskoordinator i Vurderingsstyrelsen.

Vurderingsstyrelsen er en ny styrelse, som har ansvar for de offentlige vurderinger af ejendomme og grunde. Vi indgår desuden i arbejdet med udviklingen af det nye system til ejendomsvurdering.

Dit kommende job

Du bliver en del af Vurderingsfagligt Kontor Ejerboliger, som er et af de centrale kontorer i Vurderingsstyrelsen. Vores opgaver dækker både enkeltsager og processer. Som stabskontor servicerer vi Vurderingsstyrelsens ledelse inden for vores faglige område, og vi arbejder med en bred vifte af opgaver, der understøtter den sikre og velfungerende sagsbehandling i styrelsen. Derudover bidrager vi til udviklingen af det nye system og de processer, der bygges op omkring det.

I kontorets portefølje ligger styring og håndtering af tværgående faglige processer i Vurderingsstyrelsen. Vi skal sikre, at den løbende drift har afklarede rammer og retningslinjer for deres opgaver. Mere konkret kan opgaverne fx være:

  • Styring og koordinering af årshjul vedrørende vurderinger
  • De styrelsesfælles rammer for specifikke faglige emner
  • Koordination af større sagskomplekser eller lignende
  • Analyser og skriftlige udredninger
  • Undervisning indenfor din opgaveportefølje
  • Afklaring af vurderingsfaglige spørgsmål til understøttelse af driften

Udarbejdelse af vejledninger og retningslinjer er en naturlig del af opgaverne. Vi har et tæt samspil med både driftsenhederne og de øvrige kontorer i staben, så du skal trives med samarbejde i mange forskellige relationer.

Profil

Du har en akademisk uddannelse, formentlig indenfor det samfundsvidenskabelige område, og ideelt har du nogle års erfaring, enten med opgaver indenfor fast ejendom eller med styring af processer og projekter, fx fra andre offentlige myndigheder.

Du har et godt proces- og projektstyringsgen, men som medarbejder i et centralt fagkontor vil du også få en høj grad af faglighed indenfor vurdering. Du skal have lyst til at sætte dig ind i ejendomsvurdering som fagligt felt, så din procesforståelse bliver bundet sammen din faglige forståelse. Du trives med et spænd af opgaver, der rummer både specialist- og generalistvinkler.

Du er:

  • Analytisk stærk - du kan håndtere komplekse sagsområder
  • En god formidler, både på skrift og i dialogen
  • Fagligt generøs og ambitiøs - du videndeler gerne, så din faglighed kommer i spil i samarbejdet med både kollegerne i kontoret og med vores øvrige samarbejdspartnere

Vi tilbyder et godt kollegaskab i et kontor med høj faglighed, hvor vi har en høj grad af åbenhed, lyst til at blive klogere af hinanden og ikke mindst en god stemning.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket ’søg stillingen’ senest 23. april 2019. Vi forventer at afholde første samtale den 29. april eller 1. maj 2019, og anden samtale 6. maj 2019. Der vil indgå en personligheds- og logisk test i rekrutteringsprocessen.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef i Vurderingsfagligt Kontor Ejerboliger Lone Holm Munk på tlf. nr. 72 37 49 79.

Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Din arbejdsplads er placeret i Ny Østergade 9-11, 4000 Roskilde.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Vurderingsstyrelsen

’Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering’

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Praktisk information
Oprettet:
03-04-2019
Udløber:
23-04-2019
Kviknummer:
LJA-72185501
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration,
Økonomi,
Offentlig administration
Beliggenhed