Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til koordinerende funktion i Ledelsessekretariat

Skatteforvaltningen, Aalborg, Lauritzens Plads

Nordjylland
Oprettet:
21-05-2019
Udløber:
04-06-2019

Kan du se dig selv i en stilling, hvor du har en koordinerende rolle, og en bred berøringsflade til hele organisationen? Har du indsigt i Motorstyrelsens område og kan du begå dig i en politisk styret organisation? Så er det måske dig vi søger til denne stilling.

Tæt på alle
Motorstyrelsens kerneopgave er at sikre, at alle motorkøretøjer er registreret korrekt, og at værdifastsættelse og afgiftsberegning sker på et ensartet og gennemskueligt grundlag. I ledelsessekretariatet arbejder vi med en bred vifte af opgaver, der bl.a. inkluderer ledelsessupport, HR og økonomi. Vi arbejder på tværs af hele organisationen, og sætter en ære i at yde den bedst mulige service til vores kollegaer, fra sagsbehandleren til direktøren, og på tværs af ministeriet. Vi løfter i flok og du kommer til at arbejde tæt sammen med dine kolleger, samtidig med at løser opgaver selvstændigt og med en stor grad af selvbestemmelse.

Dine arbejdsopgaver
Dine opgaver spænder bredt og varierer alt efter behov:

  • Direktions- og ministerbetjening på motorområdet
  • Koordinering og kvalitetssikring af materiale til direktionen, bl.a. i forbindelse med direktionsmøder samt departements- og ministersager
  • Være ind- og udgang for sager til direktionen, herunder intern visitering
  • Udarbejde og kvalitetssikre oplæg, der lægger op til beslutninger på ledelses- eller koncernniveau, og som sikrer den strategiske retning
  • Være ind- og udgang mellem styrelsen og departementet, og mellem styrelsen og de øvrige styrelser i Skatteforvaltningen
  • Koordination med departementet, øvrige styrelser og myndigheder
  • Projektarbejde og generel ledelsesstøtte

Vi forventer at du:

  • har en relevant kandidatuddannelse og gerne erfaring indenfor offentlig administration.
  • kan at begå dig i en politisk styret organisation
  • har lyst til, og gerne erfaring med, at arbejde med koordineringsopgaver
  • kan samarbejde med andre faggrupper både internt og eksternt
  • er struktureret og kan overholde skarpe deadlines
  • kommunikerer skarpt i både skrift og tale
  • bevarer overblikket i de pressede situationer
  • trives med komplekse problemstillinger
  • drives af nysgerrighed og er åben overfor udfordringer
  • er en engageret kollega, der bidrager aktivt til det gode arbejdsmiljø

Hvad kan vi tilbyde?
Vi tilbyder et job i en styrelse, der er under udvikling med fokus på målrettet og databaseret opgaveløsning. Du får rig mulighed for at påvirke Motorstyrelsens løsninger, ligesom du vil blive en del af et miljø, hvor faglig sparring og videndeling værdsættes.

Vi praktiserer ordentlighed, og vores adfærd og opgaveløsning tager udgangspunkt i værdierne udsyn, faglighed, ansvarlighed og samarbejde. Derudover forventer vi, at du er en passioneret ambassadør for vores værdier.

Ansøgning og kontakt
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte kontorchef for Ledelsessekretariatet Dorte Alstrup Baden på tlf. 7237 7010 (kan ikke træffes i perioden 10. – 14. juni 2019).

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

Ansøgningsfrist er tirsdag d. 4. juni 2019, med tiltrædelse d. 1. juli 2019 eller snarest derefter.

1. samtale forventes afholdt onsdag d. 19. juni, og 2. samtale d. 21. juni 2019.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Om Motorstyrelsen
’Vi sikrer korrekt og effektiv registrering og afgiftsberegning af alle køretøjer’

Motorstyrelsens arbejde bidrager til et smidigt og velfungerende bilmarked i Danmark til gavn for både forhandlere og bilejere. Vi tager løbende højde for udviklingen på motor-området, så vores afgørelser er korrekte og ensartede uanset biltype, ejer- og lejeformer. Vores medarbejdere er specialister med en høj faglighed, som altid tilstræber at levere grundig sagsbehandling formidlet på en forståelig måde. Både når vi vejleder, og når vi kontrollerer.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen

Praktisk information
Oprettet:
21-05-2019
Udløber:
04-06-2019
Kviknummer:
LJA-73439341
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration,
Økonomi,
Jura og retsvæsen,
Offentlig administration
Beliggenhed