Menu

Koncernindkøb søger en Contract Manager til Statens Serum Institut

SSI

Storkøbenhavn
Oprettet:
22-05-2019
Udløber:
23-06-2019

Er du interesseret i at arbejde med kontrakter og udbud? Har du en solid erfaring med udbuds- og kontraktuelle problemstillinger på et højt fagligt niveau? Vil du bidrage til at styrke arbejdet med kontrakter i tæt samarbejde med interne og eksterne interessenter? Så er du måske den Contract Manager vi leder efter til vores nyoprettede stilling.



Om os
Du vil blive en del af Koncernindkøb, som i dag består af 14 dygtige, dedikerede og engagerede medarbejdere. Vi har ansvaret for alt indkøb på Statens Serum Institut og er det overordnede og koordinerende led på indkøbsområdet for Sundheds- og Ældreministeriet.



Koncernindkøb varetager både strategisk og operationelt indkøb, og har til formål at koordinere, planlægge og håndtere EU-udbud, samt formidle og koordinere indkøbsrelevante informationer og holder tilsyn med compliance.



Dit arbejde
Du får i denne nyoprettede stilling rig mulighed for at sætte dit eget personlige præg på dine arbejdsopgaver samt mulighed for at påvirke strukturen for, hvordan vi arbejder med kontraktstyring, herunder bidrage til udarbejdelse af strategien for kontraktstyring og udvikling af procedurer for kontrakthåndtering.



Du vil arbejde med mange forskellige typer kontrakter med kort eller længere varighed samt rammeaftaler særligt indenfor Facility Management.



Dine primære arbejdsopgaver vil være:
• Indgåelse og udarbejdelse af kontrakter
• Opfølgning på kontrakter i drift, herunder priser og prisjusteringer og bistå kontraktejerne
• Agere som juridisk kontaktpunkt indenfor kontraktforhold
• Sparring på kontraktvilkår og udbudsopgaver
• Vedligeholde kontrakter og dokumentation hertil.



Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du har:
• en videregående uddannelse som fx Cand. Merc jur., Cand. Jur , Cand. Merc eller tilsvarende
• praktisk erfaring med kontraktstyring
• stærke juridiske kompetencer og stor erfaring med udbudsloven
• behersker engelsk på højt niveau.



Derudover har du erfaring som Contract Manager og ved, at du har overblik over processen, hvem der skal inddrages hvornår og at du kan håndtere eventuelle uoverensstemmelser omkring kontrakterne.



Dine personlige kvalifikationer
Vi lægger vægt på, at du:
• er initiativrig, bevarer overblikket, er analytisk stærk og resultatorienteret
• har en positiv indstilling og udviser engagement
• tænker helhedsorienteret og har en solid forretningsforståelse
• er en dygtig formidler og har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner
• er handlekraftig, og er både en dygtig igangsætter og afslutter.





Vi tilbyder
Vi tilbyder et selvstændigt og udfordrende job i et spændende arbejdsmiljø, hvor vi sætter faglighed, ansvarlighed og professionalisme i højsædet. Jobbet giver dig en bred kontaktflade både internt og eksternt, hvorfor det er vigtigt, at du er en fleksibel og udadvendt person.



Du bliver en del af et dynamisk og kompetent Koncernindkøb, der vægter fleksibilitet og samarbejde højt. Vi har en åben og uformel tone, hvor der er plads til humor med et glimt i øjet.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation. Ansættelse kan ske som fuldmægtig eller specialkonsulent afhængig af kvalifikationer.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved henvendelse til Indkøbschef Charlott Brygger Røgild, telefon 3268 8273.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 26 og 27.

Gem i min profil
Kontakt

SSI

 
Artillerivej 5
Telefon:
Praktisk information
Oprettet:
22-05-2019
Udløber:
23-06-2019
Kviknummer:
LJA-73467333
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration,
Økonomi,
Jura og retsvæsen,
Offentlig administration
Beliggenhed