Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kvalitetsbevidst teknisk medarbejder søges til Administrations- og Servicestyrelsen i Horsens

Skatteforvaltningen, Horsens

Østjylland
Oprettet:
29-05-2019
Udløber:
12-06-2019

Er du serviceminded og har du teknisk flair? Kan du bevare overblikket samt samarbejde med interne kunder og eksterne leverandører? Så er du måske vores kommende servicemedarbejder i Horsens.

I samarbejde med dine kollegaer, får du ansvaret for, at bygningerne fremstår pæne og indbydende at arbejde i, og at det er et sikkert sted at være. Du får ansvaret for at sikre en proaktiv håndtering af opgaverne, og at de bliver løst på en professionel og effektiv måde uden løse ender.

  • Vi tilbyder dig en varierende arbejdsdag inden for følgende områder:
  • Tekniske - og generelle servicerunderinger efter fastlagte standarder
  • Handyman opgaver som opsætning og flytning af inventar, småreparationer, brugerhåndtering mv.
  • Posthåndtering, bestillinger, modtagelse og udlevering af varer
  • Indvendig og udvendig vask af biler
  • Samarbejde og koordinering af eksterne håndværkere og leverandører ved fx rengøring og bygningsvedligeholdelse


Serviceminded, engageret og positiv i en travl hverdag

Som servicemedarbejder hos Administration- og Servicestyrelsen skal du trives med at håndtere mange forskellige opgaver på én gang samtidig med, at du har et højt kvalitetsniveau og en god ordenssans. Desuden lægger vi vægt på at:

  • Du er udadvendt og imødekommende med et stort servicegen
  • Du er effektiv og arbejder målrettet med at levere service til tiden
  • Du er opmærksom på omgivelserne, har et godt overblik og formår at bevare roen i pressede situationer
  • Du tager ansvar og er en udpræget teamspiller, men kan ligeledes arbejde selvstændigt
  • Vi ser gerne, at du har en håndværksmæssig uddannelse, ligesom vi lægger vægt på erfaringer fra et tilsvarende job, men det er ikke et krav.
  • Basale computerfærdigheder inden for Microsoft Office.


Om Service Vest - din nye enhed

I Service Vest er vi ansvarlige for at yde den nødvendige service til ca. 3.000 af Skatteforvaltningens medarbejdere fordelt på forskellige lokationer i Jylland og Fyn. Service Vest understøtter, at de fysiske rammer og faciliteter for Skatteforvaltningens medarbejdere og forretning er effektive, funktionelle, driftssikre og fremstår med et professionelt udtryk. Service Vest består af 32 medarbejdere, der refererer til en Servicechef.

Fokus på trivsel og samarbejde


Vi har en uformel tone i enheden, og vi hjælper hinanden på tværs af geografien, når der er behov for dette. I Service tror vi på, at succes skabes igennem samarbejde, personlig udvikling og gensidig tillid – ledelsen og medarbejderne imellem.

Som arbejdsplads tilbyder vi gode ansættelsesforhold samt et godt arbejdsmiljø med fokus på medarbejdernes trivsel. Vi er i øjeblikket i gang med en spændende proces, hvor vi implementerer nye planlægningsredskaber, som skal understøtte medarbejderne i hverdagen og samtidig sikre en effektiv og stabil drift i fremtiden.

Ansøgning og kontakt


Hvis du er vores kommende Servicemedarbejder så send dit CV, din ansøgning og andre relevante bilag via linket ”Søg jobbet” senest tirsdag den 12. juni 2019. Vi afholder samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt gerne fungerende funktionsleder Ditte Bechmann på tlf. 72378631.

Tiltrædelse 01. juli 2019 eller efter aftale. Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst. Forud for ansættelse indhenter vi straffeattest.

Arbejdspladsen ligger primært på Løvenørnsgade 25, 8700 Horsens. Du skal regne med, at der kan være dage, hvor du skal hjælpe dine kolleger på andre lokationer. Skatteforvaltningen stiller bil til rådighed og transporten foregår i arbejdstiden, medmindre der aftales andet.

Som servicemedarbejder bliver du en del af Facility management-funktionen. Denne funktion overgår i slutningen af 2019 til en ny arbejdsgiver. Opgaverne og medarbejderne forventes virksomhedsoverdraget til den nye leverandør.

Økonomifunktioner og Service – din afdeling


Service Vest indgår i afdelingen Økonomifunktioner og Service. Økonomifunktioner og Service skal yde en effektiv og professionel understøttelse af økonomi- og servicefunktioner på tværs af Skatteforvaltningen. Afdelingen har ansvaret for driftsregnskab, revisionsopfølgning, bygninger og serviceorganisation, lokalisering, økonomisystemdrift, systemudvikling, indkøb og udbud samt post og arkiv. Afdelingen for Økonomifunktioner og Service indgår i forretningsområdet Administrations- og servicestyrelsen.

Administrations- og Servicestyrelsen


’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.


Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Praktisk information
Oprettet:
29-05-2019
Udløber:
12-06-2019
Kviknummer:
LJA-73687787
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Rengøring,
Håndværk & service
Beliggenhed