Menu

Materielplanlægger (tidsbegrænset) til Teknik- og Miljøforvaltningen

Koncernservice og Koncern IT

Storkøbenhavn
Oprettet:
14-05-2019
Udløber:
14-06-2019

Engageret og dygtig materielplanlægger søges til en tidsbegrænset stilling fra den 1. august 2019-31. december 2022 til Materieludvikling.

Materieludvikling udbyder, indkøber, registrerer og sælger materiel for Københavns Kommune. Det omfatter over 2.000 køretøjer og specialmateriel til en samlet anlægsværdi på knapt 600 mio. kr. Udover kommunens ambitiøse mål om at blive CO2-neutral i 2025 skal der for materiellet også tages hensyn til arbejdsmiljø, sikkerhed, sundhed og effektiv opgaveløsning.

Gennem projektet ”Fælles materielstyring i Teknik- og Miljøforvaltningen” skal forvaltningens ca. 1.000 stk. materiel udnyttes mere effektivt. Materielplanlæggeren bistår projektlederen og enhedschefen med at gennemføre dette projekt, der er godkendt af Teknik- og Miljøudvalget den 25. februar 2019.

Materielplanlægger
Vi har brug for en specialist med dokumenteret erfaring, som hurtigt kan gå ind i det allerede igangsatte projekt.

Du vil både skulle opstille processer for, hvordan materiellet skal styres, og udføre konkrete planlægningsopgaver for materielkapacitet og anvendelse sammen med projektlederen, dine kollegaer i enheden og på tværs af organisationen. Du skal være god til at sætte dig ind i komplekst stof, se sammenhænge og omsætte det i konkrete processer og planer med en fleksibel, positiv og løsningsorienteret tilgang.

Du skal være lydhør over for interessenter og samarbejdspartnere for at sikre den bedste løsning samt planlægge og overdrage det færdige produkt til drift.

Vi forventer at du

  • har relevant uddannelse om f.eks. produktionsingeniør og gerne flere års erfaring med produktionsplanlægning, materielprocesser, materieludlejning el.lign. og har godt styr på procesværktøjer
  • kan arbejde selvstændigt og koordinere med andre projekter og opgaver
  • er vant til at kommunikere på tværs af en kompleks organisation og håndtere mange interesser
Derudover er du
  • Overbliksskabende – du ser dig omkring og ser helheder
  • Resultatorienteret – du motiveres af at opnå gode resultater sammen med andre
  • Struktureret – du kan håndtere mange bolde i luften ved prioritering og personlig effektivitet
  • Analytisk begavet – du har analytiske værktøjer og en god forretningsforståelse
  • Vidende – du sætter dig hurtigt ind i tingene og har blik for de vigtige detaljer
  • Kommunikerende – du er engageret og har personlig gennemslagskraft
Afhængig af dit erfaringsniveau, vil du måske indgå i at
  • opstille og vedligeholde processer og retningslinjer for materielstyring, herunder lovpligtige syn og eftersyn samt forebyggende og korrigerende vedligehold
  • bidrage til indstillinger og business cases til det politiske system
  • indgå i et tværgående netværk af interessenter, så disse løbende inddrages i opgavens formål og mål
  • indarbejde vedligeholdelsesstyringen i SAP (Kvantum)
Vi tilbyder
  • Flekstid med gennemsnitlig 37 timers arbejdsuge
  • Selvstændig opgaveløsning i et stærkt fagligt miljø, der altid vil være på forkant af den faglige udvikling
  • Tæt sparring med kollegaer og chef i et uhøjtideligt og velfungerende arbejdsmiljø – præget af engagerede kolleger, der også kan lide at have det sjovt sammen i hverdagen.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er med start den 1. august 2019 eller hurtigst muligt derefter.

Arbejdssted
Københavns Kommune, Teknik- og Miljøforvaltningen, Materieludvikling, Islands Brygge, 2300 København S.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte enhedschef Peter Gundelach på 2042 3851.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 14. juni 2019
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 25 og 26 2019.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelsen, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.

Gem i min profil
Kontakt

Koncernservice og Koncern IT

 
Borups Allé 177
Telefon: 20423851
Praktisk information
Oprettet:
14-05-2019
Udløber:
14-06-2019
Kviknummer:
LJA-73356753
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Ingeniør og naturvidenskab,
Industri
Beliggenhed
Lignende job
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Storkøbenhavn
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Storkøbenhavn
Vejdirektoratet - Fløng
Storkøbenhavn
Styrelsen for Dataforsyning og Effektivisering
Storkøbenhavn