Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Grønlands Politi søger nogle Serviceassistenter til Vagtcentralen

RIGSPOLITIET. AFDELING.

Oprettet:
05-06-2019
Udløber:
19-06-2019

Nuuk, Grønlands Politi

Grønlands Politi søger nogle motiverede og dygtige serviceassistenter til vores landsdækkende Vagtcentral ved Politiet i Sermersooq, som er fysisk beliggende hos Nuuk Politi.
Vagtcentralen er politikredsens operative omdrejningspunkt for alle politistationer i Grønland, og varetager den daglige drift og SAR (Search And Rescue) ligesom man håndterer både varslede og uvarslede hændelser.

Vi er en spændende arbejdsplads, hvor vi konstant møder nye udfordringer, og vi sætter stor pris på et godt arbejdsmiljø, professionalisme, loyalitet og punktlighed. Vi tilbyder endvidere et godt sammenhold med gode muligheder for personlige udvikling.

OM DIG
Vi foretrækker, at du har en kontorfaglig baggrund, men dette er ikke et krav. Dog forventer vi, at du har erhvervserfaring, således at du kan imødekomme vores forventninger om at løfte de opgaver, som beskrevet nedenfor.
Vi har en forventning om, at du sætter pris på de samme værdier som os, og at vi sammen skal skabe et trygt samfund.
Derudover tænker vi, at du er:
En glad, positiv og stabil person, som ikke er bange for at tage fat.
Indstillet på at møde på dag- og nattevagter samt i weekenden og på helligdage. Er selvstændig og parat til at indgå i konstruktive dialoger, ligesom du har en praktisk orienteret tilgang til opgaverne.
Er struktureret og fleksibel, serviceminded og udadvendt. Du er handlingsorienteret. Er fortrolig med IT-systemer på brugerniveau.
Du er i stand til at holde hovedet koldt i stressede situationer og er psykisk stærk.

OM JOBBET
Primært vil du skulle beskæftige dig med:
• Professionel, serviceminded og hensigtsmæssig borgerbetjening
• Modtagelse af telefoniske og skriftlige henvendelser
• Opstart af mindre komplicerede anmeldelser i vores IT-system
• Elektronisk opdatering af såkaldte døgnrapport-hændelser
• Samarbejde med andre politikredse under Rigspolitiet samt andre sektioner og afdelinger i Grønlands Politi
• Kommunikation på grønlandsk, dansk og gerne også på engelsk

Af sekundære opgaver skal nævnes:
• Opfølgning på indkomne henvendelser
• Udskrivning og kuvertering af anmeldelseskvitteringer
• Journalisering af skriftlige anmeldelser
• Journalisering af bødetilkendegivelser i Grønlands Politi
• Journalisering af forkyndelsessager for Politiet i Sermersooq
Jobbeskrivelsen er ikke udtømmende og kan tilrettes efter såvel organisationens behov samt dine kompetencer.

Ansættelsesforhold
Såfremt du er bosiddende i Grønland, vil du blive ansat på overenskomsten mellem Finansministeriet og S.I.K. for kontorpersonale.
Du vil kunne få anvist en personalebolig. Denne skal du selv betale depositum, leje og forbrugsudgifter til. Der ydes bohaveflytning og tiltrædelsesrejse for dig og din familie i henhold til de enhver tid gældende regler. Såfremt du er bosiddende i Nuuk stilles der
ikke vakantbolig til rådighed.

Dit arbejdssted bliver Vagtcentralen med adresse i Nuuk.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Eftersom Vagtcentralen har døgnåben, vil du skulle indgå i 3-holdsskifte alle ugens dage, hvorfor du vil skulle møde såvel inden for normal arbejdstid 0800-1600, men ofte udenfor normal arbejdstid.

Kontakt
Såfremt du måtte have interesse i at vide yderligere om stillingen er du velkommen til at kontakte leder af Vagtcentralen, politikommissær Anette Ostenfeldt på tlf. +299 701448.

Du kan finde mere information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores
rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det
fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi har en forventning om, at du kan tiltræde stillingen den 1. august 2019.

 

KALAALLIT NUNAANNI POLITIIT
Ataatsimut toqqissisimatitsivugut

GRØNLANDS POLITI
Sammen skaber vi trygheden

Praktisk information
Oprettet:
05-06-2019
Udløber:
19-06-2019
Kviknummer:
LJA-73875551
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed