Menu

Medarbejder til Skatteforvaltningens centrale postcenter i Sakskøbing

Skatteforvaltningen, Sakskøbing

Lolland & Falster
Oprettet:
04-06-2019
Udløber:
18-06-2019

Arbejder du effektivt, og er du serviceminded? Har du flair for it og digitale processer? Og kan du bevare overblikket og samarbejde med interne kunder? Så er du måske vores nye medarbejder i postcentret i Administrations- og Servicestyrelsen.

Om din nye enhed – Post og Arkiv

I Administrations- og Servicestyrelsens enhed, Post og Arkiv er vi ansvarlige for den centrale postmodtagelse samt det landsdækkende skattearkiv. Vi servicerer Skatteforvaltningens medarbejdere og forretning landsdækkende og understøtter effektive, funktionelle og driftssikre processer.

Post og Arkiv består af 20 dedikerede medarbejdere, der refererer til en funktionsleder. Tonen er uformel og vi hjælper hinanden på tværs. I Post og Arkiv tror vi på, at succes skabes igennem samarbejde, personlig udvikling og gensidig tillid – ledelsen og medarbejderne imellem.

Dine primære opgaver bliver i posten

I det centrale Postcenter digitaliserer vi den fysiske post til Skatteforvaltningens 7 styrelser på forskellige niveauer. Arbejdsopgaverne består af modtagelse, sortering, klargøring og scanning af post samt de efterfølgende digitale processer, der i dag bl.a. omfatter kvalitetssikring, klassificering og fordeling til Skatteforvaltningens sagsbehandlingssystemer. Håndtering af værdipost og fysisk arkivering vil også indgå som en del af jobbet.

Den digitale udvikling gør at vores arbejdsopgaver løbende ændrer sig til i højere grad at være digitale fremfor manuelle, hvilket kræver gode kompetencer på IT-området. Nogle af opgaverne vil endvidere kræve, at du får et bredt kendskab til Skatteforvaltningens mangeartede opgaver og hele tiden holder dig orienteret om organisatoriske ændringer i Skatteforvaltningen, som kan få indflydelse på posthåndteringen.

I Skattearkivet servicerer vi alle Skatteforvaltningens sagsbehandlere samt Kammeradvokaten. Arkivet er opbygget i tidssvarende arkiveringsreoler. Arbejdsopgaverne her består af ekspedition af rekvisitioner vedrørende selvangivelser og andet arkivmateriale til brug for sagsbehandling. Opgaverne omfatter søgning i IT-systemer, hente materiale fysisk på arkivet samt scanning og elektronisk afsendelse til sagsbehandlere.

Opgaverne i arkivet består endvidere i scanning og tilknytning af selvangivelser samt bortskaffelse af ældre arkivmateriale.

Som vores nye kollega lægger vi vægt på, at du:

  • har erfaring med administrative opgaver
  • har flair for anvendelse af IT og interesse for den videre udvikling på området
  • har en god fysik, da dele af dine opgaver er af fysisk karakter
  • er effektiv og arbejder målrettet med at levere til tiden med et smil på læben
  • formår at bevare roen og overblikket i en travl hverdag og samtidig prioritere opgaverne
  • tager ansvar, deler din viden og er udpræget teamspiller, men kan ligeledes arbejde selvstændigt
  • udviser fleksibilitet for at sikre fremdrift i opgaveløsningen i Sakskøbing.


Du kan se frem til:

  • et spændende job i et etableret postcenter med stadige udviklingsmuligheder
  • et job med udfordringer i bl.a. at leve op til forventede fastlagte tidsmål
  • et velfungerende team, der løser driftsenhedens opgaver på tværs af opgavetyper
  • et job i en travl hverdag, hvor samarbejde er i højsæde
  • en arbejdsplads med fine fysiske rammer med bl.a. et moderne indrettet arkiv.
Som arbejdsplads tilbyder vi et gennemarbejdet introduktionsforløb, gode ansættelsesforhold samt et godt arbejdsmiljø med fokus på medarbejdernes trivsel.

Ansøgning og kontakt

Send dit CV, ansøgning og dokumentation for uddannelse og kompetencer via linket ”søg jobbet” senest d. 18. juni 2019. Vi forventer at holde samtaler i slutningen af uge 25. Tiltrædelse den 1. august 2019. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Der indhentes straffeattest forud for ansættelsen.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Nykøbingvej 76, 4990 Sakskøbing.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Vibeke Steffensen på tlf. 72376968.

Om Administrations- og Servicestyrelsen

’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Som led i regeringens plan ’Fra én til syv styrelser – skatteforvaltningen 2021’ er SKAT den 1. juli 2018 blevet erstattet af syv nye styrelser. De nye styrelser oprettes med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet, så der sikres smidigt samarbejde på tværs af alle skatteforvaltningens opgaver.

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver, fordi vi effektivt varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner.

Administrations- og Servicestyrelsens ydelser er essentielle for den samlede opgaveløsning i Skatteministeriets koncern. Det kræver, at vi både leverer fagligt stærke løsninger og er konstruktive medspillere. Derfor er det vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af det danske samfund. Er det dig?

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Gem i min profil
Kontakt

Skatteforvaltningen, Sakskøbing

 
Nykøbingvej 76 D
Telefon:
Praktisk information
Oprettet:
04-06-2019
Udløber:
18-06-2019
Kviknummer:
LJA-73851676
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration,
Økonomi,
Jura og retsvæsen,
Offentlig administration
Beliggenhed