Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

IT-kontaktperson søges

Retten i Næstved

Sydsjælland inkl. Møn
Oprettet:
06-05-2019
Udløber:
20-05-2019



Retten i Næstved tilbyder en spændende stilling, der har fokus på it-professionalisering og digitalisering. Det er en stilling som IT-kontaktperson. Du bliver en del af rettens IT-organisation med engagerede og dedikerede kolleger, der er med til at sikre en optimal udnyttelse af de eksisterende IT-systemer og som samtidig søger at fremme digitaliseringen mest muligt. Domstolene befinder sig i disse år i en rivende udvikling på IT-området, og du vil sammen med resten af IT-organisationen ved Retten i Næstved, og i samarbejde med Domstolsstyrelsens Center for IT, skulle bidrage til denne udvikling gennem blandt andet

- IT-support og håndtering af henvendelser fra rettens medarbejdere
- videreudvikling af lokale digitale IT-løsninger
- lokal udrulning af nye IT-projekter, herunder nye sagssystemer til retterne
- undervisning af rettens medarbejdere
- udarbejdelse af vejledninger og formidlingsmateriale
- kontakt med og indhentelse af tilbud fra IT-leverandører

For kunne løse de IT-relaterede opgaver skal du i et omfang have kendskab til sagsbehandlingen i en eller flere af rettens afdelinger. Derfor vil du i perioder være i afdelingerne for at få denne indsigt. IT-opgaverne er placeret i Præsidentsekretariatet, hvor der tillige er administrative opgaver, som skal løses på daglig basis. Som medarbejder i Præsidentsekretariatet er dette også en del af dine opgaver.

Ved Retten i Næstved er vi ca. 70 ansatte fordelt på administrationen, retsafdelingen, skifteretten og fogedretten. Rettens IT-organisation består af administrationschefen, som er IT-ansvarlig, 2 IT-kontaktpersoner og en række IT-superbrugere, der er placeret i alle afdelinger. Der ca. 75 kontorarbejdsstationer samt 11 mødelokaler og 10 retssale med lydoptagelse- og videoafhøringsudstyr samt retslisteskærme. Herudover har vi multifunktionsmaskiner i alle afdelinger samt IP-telefonsystem.

Arbejdsområde:
Arbejdsområdet er overordnet set Retten i Næstved. Afhængig af din baggrund og dine kvalifikationer vil du udover at være IT-kontaktperson med placering i administrationen på sigt blive tilknyttet en af rettens sagsbehandlende afdelinger.

Vi søger en dygtig og teknisk velfunderet it-kontaktperson, som:
- Er IT-uddannet eller kontoruddannet med stor IT-erfaring og relevant efteruddannelse
- Har større erfaring med Microsoft Officepakken
- Kan arbejde selvstændigt, effektivt og ansvarsbevidst
- Er omstillingsparat, nytænkende og fleksibel
- Er grundig og engageret i dit arbejde
- Kan holde hovedet koldt i pressede situationer
- Er udadvendt og serviceminded
- Har gode, veludviklede samarbejdsevner og et godt humør
- Taler og skriver et godt og fejlfrit dansk


Vi tilbyder:
- Et arbejde, der er meget selvstændigt og udviklende i et engageret og fagligt miljø
- IT-arbejde kombineret med administrativ sagsbehandling i præsidentsekretariatet
- Et godt arbejdsklima blandt gode kolleger
- Fleksordning
- Personalegoder

Stillingen er ledig til besættelse pr. 1. juli 2019 eller snarest derefter. Stillingen er på 37 timer om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår:
Ansættelsen sker i henhold til fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO samt organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Vi forestiller os, at indplacering sker som kontorfunktionær i løngruppe 3, sats 1 eller 2. Den nærmere indplacering afhænger dog af din erfaring, kvalifikationer og uddannelsesmæssige baggrund.

Hvis du vil vide mere
Er du velkommen til at kontakte administrationschef Kim Dyreborg, tlf. 22 10 74 99 eller afdelingsleder Karin E. Andersen, tlf. 99 68 52 23.
Du kan også læse mere om Retten i Næstved på vores hjemmeside: www.domstol.dk/naestved

Ansøgning
Send ansøgningen online via vores e-rekrutteringssystem på vores hjemmeside. Du vil blive guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.

Ansøgningen bedes vedhæftet CV, kopi af eksamensbevis, dokumentation for tidligere ansættelser samt eventuelle udtalelser og anbefalinger.

Ansøgningsfristen er mandag den 20. maj 2019 kl. 12:00.
1. ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. og 29. maj 2019 og 2. samtaler forventes afholdt den 3. juni 2019 om eftermiddagen.

Alle uanset baggrund opfordres til at søge stillingen.






Praktisk information
Oprettet:
06-05-2019
Udløber:
20-05-2019
Kviknummer:
LJA-73118122
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
IT
Beliggenhed
Lignende job
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Storkøbenhavn
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Storkøbenhavn
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Storkøbenhavn
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Storkøbenhavn
Banedanmark, Carsten Niebuhrs Gade 43
Storkøbenhavn