Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Styrelsen for Patientsikkerhed, Tilsyn og Rådgivning Nord i Randers, søger en sekretær

Styrelsen for Patientsikkerhed, NORD

Østjylland
Oprettet:
09-01-2019
Udløber:
25-01-2019

Om kontoret
Tilsyn og Rådgivning Nord varetager tilsynet med sundhedspersoner og sundhedsvæsenets organisationer inden for Region Nordjyllands og Region Midtjyllands område. Derudover yder vi sundhedsfaglig rådgivning til andre myndigheder i relation til bl.a. anmeldelsespligtige smitsomme sygdomme, beredskabsopgaver, miljøsager, retslægelige ligsyn og trafikmedicin.

Vi er 45 medarbejdere, herunder læger, sygeplejersker, en farmaceut, jurister, folkesundhedsvidenskabskandidater/andre AC’ere og administrativt personale. Herudover er vi uddannelsesafdeling for speciallægeuddannelsen i samfundsmedicin.

Dit arbejde
Arbejdet som sekretær er udfordrende og varieret, og til tider omskifteligt. Du vil indgå i det administrative team, der er med til at sikre den daglige drift i enheden. Arbejdsopgaverne er primært telefonpasning og journalisering, men omfatter også lettere sagsbehandling. Du vil desuden få selvstændigt ansvar for den administrative del af et eller flere konkrete fagområder. Du vil have indflydelse på planlægning af din arbejdsdag og løsning af dine opgaver.

Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du er kontoruddannet og har erfaring med arbejdet i en styrelse, særligt journalisering og telefonpasning.

Dine personlige kvalifikationer

Vi forventer, at du

  • trives med driftsopgaver og faste procedurer for udførelse af arbejdsopgaverne
  • kan give en god og professionel service i telefonen
  • kan arbejde selvstændigt og prioritere og koordinere din opgaver
  • kan skrive sikkert og forståeligt på dansk
  • har stor rutine i brug af systemerne WorkZone, Word, Excel og Outlook
  • har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer
  • har gode samarbejdsevner og kan bevare overblikket i en travl hverdag med mange opgaver
Vi lægger vægt på, at du bidrager konstruktivt til teamsamarbejde, og at du byder ind med og løbende udvikler dine kompetencer i forhold til opgaverne.

Vi tilbyder
Et meningsfuldt arbejde med samfundsnyttige opgaver i en fast stilling på 37 timer. Du bliver en del af et aktivt fagligt miljø, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger får mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver. Vi tilbyder desuden fleksibel arbejdstid og et godt arbejdsmiljø.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og OAO-S (Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område) med tilhørende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat.

Kontakt os gerne
Du kan få mere at vide om stillingen ved at ringe til enhedschef Charlotte Hjort, tlf. 72229331 eller sekretær Carina Hamann Carlsen, tlf. 72229365.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 6.

Praktisk information
Oprettet:
09-01-2019
Udløber:
25-01-2019
Kviknummer:
LJA-69474067
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed