Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Ambitiøse medarbejdere med stærke kompetencer og pionerånd til stabsenhed i Gældsstyrelsen i Tønder

Skatteforvaltningen, Tønder

Oprettet:
11-02-2019
Udløber:
25-03-2019

Trives du i et foranderligt miljø, hvor der stilles krav til faglighed, fleksibilitet og skarpt blik for såvel detaljen som helheden? Er du serviceminded, ansvarlig og ambitiøs på din arbejdsplads vegne? Kan du lide at samarbejde og koordinere på tværs af organisation og faggrupper, og vil du være med til at understøtte ledelsen i Driftscenter Tønder? Så kan det være, at det er dig, vi har brug for i stabsenheden i Tønder.

Kommunikation/HR og dataanalyse/kvalitetssikring/driftsstyring
Stabsenheden har en særlig rolle med at understøtte underdirektør og lederkolleger på tværs af driftscentret.

Du får en vigtig rolle med at bidrage til udviklingen af stabsenheden, og da enheden er under opbygning, vil der være behov for to medarbejdere med forskellige kompetencer. Rollerne er beskrevet i hovedtræk nedenfor, men de rigtige ansøgere vil være med til at forme de 2 stillinger.

Kommunikation/HR rolle:

  • Intern kommunikation omfattende udarbejdelse af artikler, vedligeholdelse af Sharepoint sites, dokumenthåndtering mm.
  • Administrative HR opgaver i samarbejde med den centrale HR organisation, omfattende administrativ støtte til rekruttering, elevplaner, opfølgning på tidsregistrering og fravær, håndtering af årshjul for HR processer mm.
  • Kulturarbejde herunder understøtte funktionsledere og underdirektør i udvikling og implementering af kulturinitiativer
  • Diverse proces og projektarbejde inden for HR, kommunikation, kultur og andre områder
  • Øvrige administrative og projektrelaterede opgaver

Dataanalyse/kvalitetssikring/driftsstyring:
  • Analyse og indberetning af kvalitetsmål
  • Analyse og kvalitetssikring af produktionsplaner og dataindberetninger
  • Støtte til funktionsledere vedr. produktionsplanlægning og opfølgning
  • Udarbejdelse af KPI rapportering og øvrig ad hoc rapportering
  • Øvrige administrative og projektrelaterede opgaver

Opgaverne er både meget varierede og skiftende, så det er centralt, at du kan arbejde på tværs af opgaverne – enten selv eller i samarbejde med de øvrige medarbejdere i staben.

Du får en central rolle i driftscentret, hvor du får en bred kontakt- og samarbejdsflade med den lokale ledelse, de øvrige driftscentre samt kontorerne i Stab og Styring i Middelfart. Det er derfor afgørende, at du kan samarbejde på tværs af hele Gældsområdet og skabe gode relationer.

Enheden ledes af en funktionsleder, som referer til underdirektøren.

Dine personlige kvalifikationer
Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og/eller erhvervserfaring. Det er dog langt vigtigere, at du er god til både at arbejde selvstændigt og sammen med andre, og det er vigtigt, at du er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt.

For at få succes i jobbet skal du:
  • Trives i en organisation, hvor forandringer er konstante
  • Være fleksibel og arbejde struktureret
  • Have et godt blik for at kunne balancere mellem detaljen og helheden
  • Være proaktiv og have mod til at træffe beslutninger
  • Det betyder også, at du skal være foregangsperson for en kultur, der er båret af ordentlighed og ansvarlighed.

Vi klæder dig på
Du bliver naturligvis grundigt introduceret til Gældsstyrelsen, og vi giver dig et godt afsæt for et godt fremtidig samarbejde. Gældsstyrelsen tilbyder derudover:
  • Gode arbejdsvilkår med fleksibel arbejdstid
  • Opgaver, der giver mening og med et stort ansvar
  • Et godt fagligt og socialt miljø
  • Gode udviklingsmuligheder i form af relevante uddannelser og kurser

Ansøgning og yderligere oplysninger
Ønsker du at vide mere om stillingerne eller processen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lene Bader på telefon 72 37 34 43.

Finder du stillingen interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning sammen med CV, eksamenspapirer og evt. yderligere materiale senest den 25. februar 2019. Vi forventer at afholde samtaler løbende med tiltrædelse snarest og senest pr. 1. maj 2019.

Ansættelsesområdet er Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet vil være på Pionér Allé 1, 6270 Tønder.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende AC-overenskomst, HK-overenskomst eller DTS-overenskomst. Der vil forud for ansættelse blive indhentet restanceoplysninger og straffeattest.

Bor du ikke i forvejen i nærheden af Tønder, og gerne vil vide mere om f.eks. skoler, lokalmiljø, boligmuligheder mv. kan du kontakte kommunens bosætningskonsulent Marianne Okholm på tlf. 2448 1719 eller mako7@toender.dk og du kan læse mere på www.toender.dk/borger/borger/tilflytter

Gældsstyrelsen
Vi hjælper borgere og virksomheder med at betale deres gæld til det offentlige’

Gældsstyrelsens mål er, at så mange som muligt betaler deres gæld. Vi samarbejder med de offentlige kreditorer om at forebygge, at ny gæld opstår. Vi arbejder med klare præstationsmål og transparens. Det gør vi, fordi vi er drevet af at inddrive mest mulig gæld til det offentlige. Vi lykkes med vores opgave, fordi Gældsstyrelsens ledere og medarbejdere har en høj grad af faglig dedikation og stor viden på deres område.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansiering af den offentlige sektor. Er det dig?

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Læs mere om Gældsstyrelsen på www.gaeldst.dk

Praktisk information
Oprettet:
11-02-2019
Udløber:
25-03-2019
Kviknummer:
LJA-70588692
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration,
Økonomi,
Jura og retsvæsen,
Offentlig administration
Beliggenhed