Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder (sekretær)

Det Centrale Handicapråd

Nordjylland
Oprettet:
30-04-2019
Udløber:
21-05-2019

Administrativ medarbejder (sekretær) til sekretariaterne for Det Centrale Handicapråd og Frivilligrådet


Sekretariaterne for Det Centrale Handicapråd og Frivilligrådet søger en administrativ medarbejder (sekretær), som skal være en del af kernen i vores daglige drift.


Om os

Vi er to mindre sekretariater med en fælles ledelse, som betjener både Det Centrale Handicapråd og Frivilligrådet. De fleste medarbejdere er ansat i et af de to sekretariater. De resterende er ansat i tværgående funktioner. Vi tilbyder et uformelt og afvekslende arbejdsmiljø med engagerede kolleger.

Som en del af regeringens plan for Bedre Balance II flytter Frivilligrådet og Det Centrale Handicapråd til Brovst pr. 1. september 2019.

Dine arbejdsopgaver

Du vil blive knudepunktet i vores dagligdag, og dine opgaver vil gå på tværs af begge sekretariater. Du arbejder tæt sammen med vores administrative projektleder, men med ansvar for hver jeres arbejdsområder.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Betjening af vores to formænd i forhold til deres aktiviteter, dvs. kalenderstyring, arrangementskoordination, forberedelse af rejser, materiale mv.
  • Betjening af sekretariatschefen fx kalenderstyring, arrangementskoordinering og vedligeholdelse af oversigt over vores løbende opgaver
  • Praktiske opgaver med at understøtte den daglige drift af huset, herunder mødearrangementer, indkøb og kontakt med eksterne leverandører


Om dig

Vi forventer, at du har erfaring fra en statslig organisation, så du er vant til at arbejde i en politisk styret organisation og samtidigt kender til indkøbsaftaler, rejseafregning osv. Du skal have lyst til at sikre en god og effektiv dagligdag, og være med til at sikre en god opstart i Brovst.


Derudover ser vi gerne, at du:

 

  • Er god til at holde overblikket - også selvom du får mange mails og bliver stillet mange spørgsmål
  • Er venlig og imødekommende; du er tit den første man møder, når man henvender sig til os
  • Er god til at holde styr på mange detaljer og følge op på ”løse ender”
  • Er god til at afslutte opgaver
  • Er vant til at arbejde med Officepakken og ESDH/journalsystem.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Den ugentlige arbejdstid er 32 timer fordelt over alle hverdage. Vi har flextid.

Dine løn- og ansættelsesvilkår følger OAO's fællesoverenskomst og organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/stat. Der er mulighed for at forhandle tillæg afhængig af erfaring og kvalifikationer.

Ansættelsesområdet er Børne- og Socialministeriet med tilhørende institutioner. 

Arbejdsstedet er sekretariatet for Frivilligrådet og Det Centrale Handicapråd, Stationsvej 10 i Brovst.

Vi forventer at du kan starte den 15. august 2019.

Sådan søger du

Send din ansøgning senest den 21. maj 2019 til job@dch.dk. I emnefeltet skriver du ”sekretær”.

Vi forventer at holde 1. runde samtaler 3.-4. juni, og 2. runde den 18.-19. juni.

 

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Hvis du vil vide mere

Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sekretariatschef Ulrik Kampmann, tlf. 20 71 80 30 eller souschef Claus Wendelboe, tlf. 3336 7326.

Praktisk information
Oprettet:
30-04-2019
Udløber:
21-05-2019
Kviknummer:
LJA-72936170
Jobtype:
Deltid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed
Lignende job
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Midtsjælland
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Midtsjælland
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Midtsjælland
Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9
Storkøbenhavn
Skatteforvaltningen, Høje-Taastrup, Helgeshøj Allé 9
Storkøbenhavn