Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Job- og virksomhedskonsulent

Campus Sønderhøj

Østjylland
Oprettet:
20-05-2019
Udløber:
03-06-2019

Er du en initiativrig og resultatorienteret person, der har fokus på at skabe vækst i efteruddannelse samt antallet af praktikpladser? Kan du sikre, at elever samt private og offentlige organisationer og deres medarbejdere oplever et værdifuldt samarbejde med os? 

Så har vi en spændende stilling til dig, og du får reference direkte til forstanderen.

Om jobbet

Din primære opgave bliver at skaffe praktikpladser til elever indenfor især kontor, men også handel, detail og event. 

Derudover har du fokus på kompetenceudvikling i både private og offentlige organisationer. Du skal afdække virksomhedernes efteruddannelsesbehov og sikre et positivt samarbejde mellem virksomhederne og vores ungdomsuddannelser. 

Det er væsentligt, at du formår at skabe værdi for kunderne og er i stand til at opbygge og vedligeholde stærke relationer til eksisterende og nye virksomheder. Kunderne skal opleve, at du som erhvervskonsulent tilfører deres organisation værdi og er en kompetent og tillidsfuld samarbejdspartner. 

Du kommer til at arbejde meget selvstændigt, men som en del af vores team af erhvervskonsulenter. Du kommunikerer og dokumenterer egne aktiviteter gennem blandt andet daglig rapportering.

Om dig

  • Du har formentlig en erhvervsuddannelse kombineret med en videregående uddannelse. Du har erfaring med opsøgende arbejde i forhold til private og/eller offentlige virksomheder. Du har derfor allerede et stærkt og alsidigt netværk - men ser det som en spændende udfordring fortsat at skabe nye relationer.
  • Har du flere års erhvervserfaring inden for især kontor eller erfaring med uddannelsesområdet eller kompetenceudvikling evt. som underviser - vil det være et plus. Din baggrund kan også være fra en konsulentvirksomhed eller lignende.
  • Du opleves som nytænkende og løsningsorienteret når du samarbejder med andre og er i det hele taget god til at se nye muligheder på kundernes vegne. I den forbindelse er det naturligt for dig at fremlægge og præsentere oplæg for både mindre og større forsamlinger.  
  • Du har gode kommunikative kompetencer, gode IT-kompetencer og er en erfaren bruger af Microsoft Office-pakken, CRM-systemer m.m. 
  • Da du i hverdagen arbejder meget selvstændigt, er du skarp til at prioritere, planlægge, strukturere og eksekvere opgaverne.  

Det er en forudsætning for jobbet, at du har kørekort og bil til rådighed. 

Du får

Vi tilbyder et spændende, selvstændigt job med mulighed for at bruge alle dine kompetencer i løbet af en arbejdsdag. Vi er en serviceorganisation, der vægter en høj grad af faglighed blandt medarbejdere, ligesom kompetenceudvikling er en selvfølgelighed. Vi har stor fleksibilitet i jobbet og tilstræber størst mulig professionalisme og kvalitet i opgaveløsningen.  

Hos os får du mulighed for selv at tilrettelægge dit arbejde, og du kan trække på en række gode kolleger både fagligt og socialt.  

Ansættelse

Ansættelse og aflønning inkl. pension efter gældende overenskomst og med start pr. 1. august 2019.

Vi skal have modtaget din ansøgning senest d. 3. juni 2019 kl. 8.00.

Samtaler forventes afholdt i slutningen af uge 23 2019.

Ansøgning

Du søger stillingen via følgende link: 

https://app.jobmatchprofile.com/at2ym4 

Spørgsmål?

Yderligere oplysninger om stillingerne kan fås hos forstander og praktikchef Gitte Møller tlf. 20961117

Læs mere om Aarhus Business College på www.aabc.dk

Praktisk information
Oprettet:
20-05-2019
Udløber:
03-06-2019
Kviknummer:
LJA-73436639
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Undervisning og pædagogik,
Forskning og udvikling,
Human Resources
Beliggenhed
Andre jobs fra samme virksomhed
Østjylland