Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studieadministrativ medarbejder

UCL Niels Bohrs Allé

Fyn
Oprettet:
08-05-2019
Udløber:
19-05-2019

Ansvarsbevidst og selvstændig studieadministrativ medarbejder søges til Studieservice i Odense på UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole

Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder, der kan håndtere mange forskelligartede og til tider komplekse opgaver med anvendelse af digitale løsninger, og som trives godt med teamsamarbejde men også kan arbejde selvstændigt.

Du kommer til at arbejde i eksamens- og studiefremdriftsteamet bestående af 18 dygtige studieadministrative medarbejdere, de fleste på det arbejdssted - Niels Bohrs alle 1, hvor du vil få base.

Din opgaveportefølje bliver primært at varetage studieadministrative opgaver i forbindelse med omlagte forløb for studerende på et par af vores store uddannelser - læreruddannelsen og pædagoguddannelse - samt diverse ad hoc opgaver. Opgaverne løses i tæt samarbejde med studievejledningen, uddannelserne og de kolleger som primært varetager eksamensadministrationen.

Du vil få stor indflydelse på planlægningen af din egen arbejdsdag - med givne deadline for øje. Det er derfor vigtigt, at du selvstændigt kan tilrettelægge din hverdag og er opsøgende i forhold til arbejdsopgaverne. Der vil være sparring med de øvrige kolleger i teamet, ligesom det er naturligt for dig at assistere dem, så opgaveløsningen i studieadministrationen lykkes i fællesskab på et højt kvalitetsniveau. Vi har vedvarende fokus på udvikling af arbejdsgange, hvorfor det forventes at du sammen med samarbejdspartnere er optaget af det - med forenklinger og i det daglige færrest mulige boldberøringer for øje.

Ansøgerprofil

Vant til at håndtere selvstændig opgaveløsning med mange deadlines, herunder evnen til at prioritere opgaverne og udvise fleksibilitet i forhold til spidsbelastningsperioder

Gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner på primært dansk, men også gerne på engelsk.

Du skal have gode digitale kompetencer da alle vores primære arbejdsopgaver understøttes af digitale løsninger. 

Relevant uddannelsesmæssig baggrund, gerne kontoruddannet, professionsbachelor i offentlig administration eller tilsvarende uddannelse

Endvidere lægger vi vægt på, at du har gode samarbejdsevner, er udadvendt, engageret og opsøgende samt er i besiddelse af godt humør.

Ansættelse

Vi tilbyder et spændende job i en dynamisk organisation, hvor de studerende og uddannelserne er i fokus. Endvidere tilbyder vi løbende faglig og personlig udvikling og  vi har et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor.

Stillingen er på 37 timer/ugentlig og ønskes besat snarest muligt senest pr. 1. august 2019.

Løn, pension og ansættelse i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten med tilhørende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/STAT.

Vi opfordrer alle interesserede, uanset alder, køn, religion, etnisk baggrund og tilhørsforhold, til at søge stillingen.

Yderligere information

Du er velkommen til at kontakte funktionsleder Philip Hansen på telefon 4019 8779 eller vicedirektør Ambrosia Hansen på telefon 2452 8740 såfremt du har behov for yderligere informationer.

Vi forventer at gennemføre ansættelsessamtaler i uge 21

Ansøgning

Finder du jobbet interessant bedes du uploade din ansøgning og CV senest den 19. maj 2019. 

Praktisk information
Oprettet:
08-05-2019
Udløber:
19-05-2019
Kviknummer:
LJA-73181863
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed