Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontormedarbejder til Retten i Aalborg

Retten i Aalborg

Nordjylland
Oprettet:
04-03-2019
Udløber:
17-03-2019

Kontormedarbejder til Retten i Aalborg


Har du erfaring med sagsbehandling inden for familieret, og ønsker du at være en del af en attraktiv arbejdsplads, så er det måske dig, vi leder efter.

Retten i Aalborg er i gang med at etablere en familieret, og vi søger i den forbindelse en kontormedarbejder, der har lyst til at løse opgaver inden for familieret og civilret, herunder modtagelse og kvalitetssikring af sager, forberedelse af retsmøder og kontakt til parterne – både telefonisk og via civilsystemet. Familieretten er organisatorisk placeret sammen med den civile forberedelsesafdeling, hvor man også vil skulle indgå i opgaveløsningen.

Retten er en del af Danmarks Domstole, og vi varetager betjeningen af borgerne i Aalborg, Vesthimmerland, Rebild og Mariagerfjord Kommuner. Vi er omkring 90 medarbejdere, og vi ligger centralt placeret midt i Aalborg med nem adgang til offentlig transport. Vi tilbyder en hverdag med gode faglige udviklingsmuligheder i et godt arbejdsmiljø, hvor vi bl.a. har fokus på videndeling, effektivitet og fælles trivsel

Vi lægger vægt på:

  • At du har en kontoruddannelse
  • At du har flair for it
  • At du har relevant erfaring med arbejdet inden for det familieretlige område
  • At du er serviceminded, omhyggelig og stabil
  • At du kan arbejde selvstændigt
  • At du er fleksibel
  • At du har et godt humør og
  • At du har lyst til at bidrage til udviklingen af opgaverne ved Danmarks Domstole

Ansættelsesvilkår

Ansættelse sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer (OAO) samt Organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK). Aflønning sker efter de nye lønsystemer som udgangspunkt med indplacering i løngruppe 2, sats 2, hvor lønnen aktuelt udgør 24.239,33 kr. om måneden. Hertil kommer alt efter anciennitet inden for det offentlige, pension på 15%, svarende til en samlet løn inkl. pension på 27.875,25 kr. om måneden. Der vil eventuelt kunne ydes et tillæg afhængig af erfaring og kompetencer.
Ansættelse sker som udgangspunkt på 37 timer om ugen, og man vil som kontormedarbejder ved Retten i Aalborg være omfattet af den lokale flekstidsaftale.

Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Susanne H. Jensen på telefonnummer 99 68 84 45 eller administrationschef Nina Stendal Pedersen på telefonnummer 99 68 85 43. Du kan også læse mere om Retten i Aalborg på vores hjemmeside www.domstol.dk/aalborg eller sende en mail på adm.alb@domstol.dk.

Ansøgning

Hvis du er interesseret i at søge en stilling, skal du sende din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem på https://www.domstol.dk/Aalborg/statenserekruttering/Pages/default.aspx. Du bliver guidet igennem processen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden. Du bedes sende både ansøgning, CV, relevante anbefalinger og eventuelt karakterblad vedrørende din kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse.

Din ansøgning skal være modtaget i rekrutteringssystemet senest den 17. marts 2019.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingerne.

Praktisk information
Oprettet:
04-03-2019
Udløber:
17-03-2019
Kviknummer:
LJA-71252357
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed
Lignende job
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Midtsjælland
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Midtsjælland
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Midtsjælland
Slots- og Kulturstyrelsen
Storkøbenhavn