Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Regnskabsassistent - vikariat

Syd- og Sønderjyllands Politi

Syd- og Sønderjylland
Oprettet:
03-01-2019
Udløber:
17-01-2019

Esbjerg, Syd- og Sønderjyllands Politi

Syd- og Sønderjyllands Politi søger en fagligt stærk kreditorbogholder, som skal indgå i Regnskabssektionen med ansvar for kreditorer og bidrage til den generelle opgaveløsning i afdelingen.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte

• sagsbehandling af erstatningssager
• økonomisk sagsbehandling af fakturaer for varemodtagelse
• deltagelse i månedsafslutninger
• deltagelse i implementering i nyt afstemningskoncept
• kontrol og vejledning vedrørende tjenesteafregninger
• deltage i den fælles opgaveløsning i afdelingen for ikke fastsatte opgaver
• fordeling af intern post og bytur til bank

Det forventes at du har flair og interesse for regnskabsmæssige opgaver. Du kan arbejde i henhold til regnskabsinstrukser og har kendskab til sagsbehandlings – samt forvaltningsregler.

Det forventes at du
• kan udføre arbejde i henhold til eksterne myndigheders regler
• kan arbejde selvstændigt og i teams
• er fleksibel og samarbejdsvillig
• besidder ansvars- og kvalitetsbevidsthed
• er engageret og løsningsorienteret
• evner at kommunikere hensigtsmæssigt
• har en positiv indstilling og er imødekommende
• har en interesse og forståelse for politiets samfundsmæssige betydning og arbejdsområde

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Din arbejdstid er 37 timer pr. uge.

Stillingen er placeret i Staben på hovedstationen i Esbjerg, Kirkegade 76, hvor Regnskab er placeret under økonomichefens ledelse.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, og opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til kontorfuldmægtig Lene Dorner, tlf. 5120 0571 eller økonomichef Henrik Thodsen Bjerg, tlf. 6155 4150. Du kan finde mere information om politiet generelt på http://www.politi.dk

Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår hvilken stilling du søger.

Alle kvalificerede ansøgere, uanset køn, alder, religion eller etnisk baggrund opfordres til at søge.

Samtaler forventes gennemført i uge 4 og eventuel tiltræden hurtigst muligt.


Syd- og Sønderjyllands Politi er – målt på geografi – blandt landets største politikredse og dækker Esbjerg, Haderslev, Sønderborg, Tønder, Varde, Vejen, Aabenraa og Fanø kommuner. De daglige politimæssige opgaver er præget af, at der både er storbymiljø, gamle købstæder, landsbyer, omfattende naturområder, landbrug, strande og grænsen til Tyskland.

Der er godt 900 ansatte i politikredsen, der servicerer de 443.000 borgere i området. Langt hovedparten er politifolk, lige som der også er administrative medarbejdere, jurister samt andre akademikere.

Vi søger medarbejdere, der ønsker at være en del af et hold, hvor vi har et stort fokus på at yde politiarbejde, sagsbehandling og service af høj kvalitet – alt sammen for at sikre borgerne tryghed.

Praktisk information
Oprettet:
03-01-2019
Udløber:
17-01-2019
Kviknummer:
LJA-69271522
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed