Menu

Statens Administration søger it-supporter

Statens Administration Hjørring

Nordjylland
Oprettet:
31-01-2019
Udløber:
22-02-2019

Vi søger en engageret og serviceorienteret kollega med et teknisk mindset, til at yde on-site it-support til kollegaerne i Statens Administration samt assistere med driften af vores it-systemer.

Statens Administration er en organisation i vækst, og vi leverer i øjeblikket løn- og regnskabsydelser til ca. 160 statslige institutioner. I vores tværgående kontor, Kunder og Kvalitet, står vi for IT, procesudvikling, kvalitetsmåling og Service Desk funktioner. Vi skal fremover også stå for den lokale on-site it-support. En opgave der hidtil er blevet foretaget af vores it-leverandør Statens IT. Vi ansætter derfor en ny medarbejder, der som hovedopgave skal varetage it-supporten i Statens Administration.


Om stillingen
Din primære funktion er som IT-supporter - det går 75 % af din tid med. De resterende 25 % af din arbejdstid går med opgaver indenfor systemadministration og assistance til at drive og udvikle it-systemerne i Statens Administration. Helt konkret vil opgaverne bestå af:

• Udlevering og opsætning af PC’ere – både hardware og software
• Opgradering og re-installation af PC’ere
• On-site support til diverse it-relaterede problemer med PC, telefoni, printere, e-mail, osv.
• Opsætning og fejlsøgning på netværk
• Opsætning af it-arbejdsplads (skærme, mus, kabling mv.)
• Undervisning af brugere i Statens IT arbejdsplads
• Håndtering af telefoniløsningen, fx opdatering af telefonsvarer, telefongrupper mv.
• Assistere og være backup for de it-ansvarlige på Statens Administrations systemer

I Statens Administration kommer du til at udgøre vores lokale on-site medarbejder. Øvrige it-supportere er ansat ved Statens IT og kun lejlighedsvist placeret hos Statens Administration. Statens IT vil sørge for en grundig introduktion og oplæring, og du vil selvfølgelig løbende kunne sparre med dem og eskalere sager. Det er dog vigtigt, at du har kompetencerne til at agere og løse opgaverne selvstændigt.

Udover dine tekniske kompetencer, er det også vigtigt at du har de rigtige personlige egenskaber til at varetage opgaven.

• Du er serviceorienteret og motiveres af, at yde god service til kunder.
• Du er en problemløser, der tager ansvar for, at opgaven bliver løst.
• Du formår at tilpasse din kommunikation afhængigt af kundens tekniske niveau og IT-forståelse.
• Du er et positivt menneske, der er klar på at hjælpe dine kollegaer og er komfortabel med en uhøjtidelig tone.

Og hvem er vi så?
Statens Administration er en del af Finansministeriet, og du vil blive tilknyttet kontoret Kunder og Kvalitet. Du bliver en del af et tværgående kontor, der har til opgave at understøtte driftsopgaverne, så løn- og regnskabsmedarbejderne kan fokusere på kerneopgaverne. Vores ambition er at levere værdi gennem vores høje faglighed og evne til at forstå forretningens behov. Du skal derfor brænde for at være med til sikre god service, sikker drift og support i Statens Administration.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Per Helmer Roos, tlf. 40 90 60 94 eller specialkonsulent Kim Faldborg, tlf. 25 40 97 53.

Løn- og ansættelsesvilkår
Du tilbydes løn- og ansættelsesvilkår iht. gældende overenskomst i Staten med indplacering efter kvalifikationer.

Tjenestestedet er Arsenalvej 33 i Hjørring.

Det er en forudsætning for din ansættelse, at du kan opnå og opretholde sikkerhedsgodkendelse under hele din ansættelse.

Ansøgning
Du søger stillingen via linket her på siden senest den 22. februar 2019. Samtaler forventes afholdt i uge 9-10. Forventet tiltrædelse den 1. maj 2019 eller snarest muligt derefter.

Statens Administration opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

Gem i min profil
Kontakt

Statens Administration Hjørring

 
Arsenalvej 33
Telefon: 40906094
Praktisk information
Oprettet:
31-01-2019
Udløber:
22-02-2019
Kviknummer:
LJA-70244643
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
IT
Beliggenhed