Menu

Kontorfunktionær til Lægemiddelstyrelsen

Lægemiddelstyrelsen

Storkøbenhavn
Oprettet:
16-05-2019
Udløber:
02-06-2019

Er du interesseret i at arbejde i Lægemiddelstyrelsen? Har du lyst til at være med til at gøre en forskel for andre? Så er det måske dig, vi søger til vores team, der behandler ansøgninger om udleveringstilladelser.

Om os
Du bliver ansat i sektionen Lægemiddeljura & Data i Lægemiddelstyrelsens Enhed for Lægemiddelgodkendelse. I sektionen får du cirka 30 kolleger med forskellig uddannelsesbaggrund, som arbejder med mange forskellige opgaver inden for distribution af pris- og sortimentsoplysninger på markedsførte lægemidler, jura, udleveringstilladelser, afgrænsning af lægemidler, lægemiddeldata, IT-projekter samt ulovlig forhandling og privates indførsel af lægemidler.
Vi er sammen med resten af Lægemiddelstyrelsen i gang med et større kulturforandringsprojekt og har derfor øget fokus på løbende forbedringer, øget trivsel og god feedback. Du kan læse mere om Lægemiddelstyrelsens vision, mission og strategier på vores hjemmeside.

Dit arbejde
Du kommer til at indgå i et lille team, der modtager og behandler ansøgninger fra læger, tandlæger og dyrlæger, som ønsker at bruge ikke-markedsførte lægemidler (udleveringstilladelser). Det vil være dit primære arbejdsområde.

Dine arbejdsopgaver bliver dermed følgende:
• Administrativ sagsbehandling af ansøgninger fra læger, tandlæger og dyrlæger om brug af ikke-markedsførte lægemidler (udleveringstilladelser). Arbejdet består i journalisering, brevskrivning samt lettere sagsbehandling med fokus på at vores fastlagte sagsbehandlingstider overholdes
• Telefonisk og skriftligt besvarelse af henvendelser fra læger, tandlæger, dyrlæger, patienter og apoteker vedrørende ansøgninger om udleveringstilladelse samt øvrige henvendelser om området fra både eksterne og interne samarbejdspartnere
• Ad hoc opgaver, som også kan være relaterede til nogle af vores øvrige arbejdsområder.

Din uddannelse og erfaring
• Du er uddannet kontorfunktionær, gerne med erfaring inden for lægemiddelområdet, men det er ikke en betingelse
• Du har godt kendskab til Office pakkens værktøjer (Word, Outlook, Excel etc.), flair for IT, og du må meget gerne have erfaring med systemer beregnet til elektronisk sagsbehandling
• Du er god til at kommunikere på dansk, såvel skriftligt som mundtligt. Gode engelskkundskaber i skrift og tale er en fordel
• Du er vant til at følge beskrevne arbejdsprocesser efter oplæring og instrukser.

Dine personlige kvalifikationer
• Du skal have interesse for administrativt arbejde
• Du skal arbejde struktureret, systematisk og detaljeorienteret
• Du skal fungere godt i dynamiske og travle omgivelser
• Du skal kunne håndtere hurtige skift mellem flere opgaver
• Du er udadvendt, servicemindet, ansvarsbevidst og har fokus på det gode samarbejde. Du skal også kunne arbejde selvstændigt med opgaverne
• Det er en fordel, hvis du er glad af natur og har humor.

Vi tilbyder
Et meningsfuldt arbejde med gode kollegaer og samfundsnyttige opgaver. Du vil blive en del af et aktivt fagligt miljø med dygtige og engagerede kolleger i et arbejdsklima med en uformel tone, humor og gensidig respekt.

Vi har flekstid og bor centralt på Islands Brygge, tæt på S-tog, metro og busser.

Om ansættelsen
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale med HK/STAT.

Der er tale om en fuldtidsstilling.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til sektionsleder Jeanne Majland på tlf. 2092 1203 eller kontorfunktionær Aske Rasmussen på tlf. 4488 9128.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 23-24.

Lægemiddelstyrelsen er en røgfri arbejdsplads, der ligger på Islands Brygge. Vi har flotte, åbne kontorlandskaber, en god kantineordning, fælles arrangementer og en hverdag med megen aktivitet.

Læs mere om os på www.laegemiddelstyrelsen.dk.

Gem i min profil
Kontakt

Lægemiddelstyrelsen

 
Axel Heides Gade 1
Telefon: 20921203
Praktisk information
Oprettet:
16-05-2019
Udløber:
02-06-2019
Kviknummer:
LJA-73434603
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed