Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ økonomimedarbejder til Nævnenes Hus

Nævnenes Hus

Midtjylland
Oprettet:
28-02-2019
Udløber:
17-03-2019

Kunne du tænke dig at være med til at gøre Nævnenes Hus til Europas bedste klagesagsmyndighed? Har du en god talforståelse? Så er det måske dig, som vi søger til stillingen som administrativ medarbejder til Økonomiteamet i Nævnenes Hus i Viborg.

På økonomi- og regnskabsområdet bidrager medarbejderne til udarbejdelse af budgetter, regnskab, budgetopfølgning, generel controlling samt udarbejdelse af Nævnenes Hus’ årsrapport. Økonomiteamet er en del af Administrationsenheden i Nævnenes Hus. Teamet har stor kontaktflade rundt i styrelsen og spiller derfor en nøglerolle i den daglige drift.

Du bliver en del af et fagligt stærkt team med et godt fællesskab præget af en uformel omgangstone, humor og højt tempo.

Om stillingen
Din primære opgave er at sikre opkrævning og tilbagebetaling af klagegebyrer samt afstemning og opfølgning på gebyrerne.

Udover arbejdet med gebyrer, vil du skulle arbejde med, IndFak, RejsUd og Navision Stat. Det gælder både i den daglige drift, men også i forhold til administration og opsætning af systemerne.

Om dig
Vi ser gerne, at du har en administrativ uddannelse – måske netop afsluttet uddannelsen. Dertil er en fordel, hvis du har erfaring på det regnskabsmæssige område, hvor du bl.a. har stiftet bekendtskab med IndFak, RejsUd og Navision – men det er absolut ikke et krav. Det er derimod vigtigt, at du har en naturlig interesse for regnskabsområdet, og at du har en god talforståelse og forståelse for regnskaber.

Som administrativ medarbejder i Nævnenes Hus er det vigtigt, at du er:

  • detaljeorienteret og grundig, så du sikrer, at vores regnskab er korrekt
  • struktureret og procesorienteret, så du kan levere opgaver rettidigt og af høj kvalitet
  • åben og god til samarbejde, da du får berøring med en lang række interessenter samt mange medarbejdere i Nævnenes Hus.

Om ansættelsen
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem HK og Finansministeriet. Der er tale om en fuldtidsstilling, der ønskes besat hurtigst muligt.

Du vil få reference til administrationschefen i Nævnenes Hus.

Søg stillingen på naevneneshus.dk senest den 17. marts 2019

Vil du vide mere?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Søren Kaack Hansen på tlf. 72 40 58 91. Hvis du vil vide mere om løn og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Abigael Kingsley Buah på tlf. 91 33 71 92.

Nævnenes Hus - Lige ret for alle
Nævnenes Hus er en styrelse placeret centralt i Viborg.

I Nævnenes Hus samarbejder jurister, teknikere og administrative medarbejdere om at understøtte én af de bærende søjler i vort samfund: Retfærdighed. I Nævnenes Hus arbejder vi for de grundlæggende principper om, at alle er lige for loven, og alle har lige adgang til loven. Det gør vi ved at betjene og understøtte uafhængige klagenævn med et grundigt og kompetent teknisk og juridisk forarbejde, så nævnene kan træffe korrekte afgørelser til tiden. Dette kræver en høj faglighed og en effektiv digitaliseret forvaltning, der er båret af synergi gennem samarbejde i en løbende dialog med vores omverden.

Har du ambitionerne, modet og de rette kvalifikationer, så grib chancen for at blive en vigtig del af Nævnenes Hus.

Læs mere om Nævnenes Hus på www.naevneneshus.dk

Vi ønsker en arbejdsplads, der afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordrer vi alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Praktisk information
Oprettet:
28-02-2019
Udløber:
17-03-2019
Kviknummer:
LJA-71118713
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed
Lignende job
KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND
Storkøbenhavn
KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND
Storkøbenhavn
KU-CENTER FOR SUNDHED OG SAMFUND
Storkøbenhavn
Institut for Menneskerettigheder
Storkøbenhavn