Menu
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vores barselsvikar har fået fast arbejde derfor søger vi en HR-medarbejder til personale- og lønadministrative opgaver (barselsvikar)

University College Nordjylland - Teknologi og Business - Sofiendalsvej

Nordjylland
Oprettet:
31-01-2019
Udløber:
14-02-2019

HR- & Personale ved University College Nordjylland (UCN) søger en HR-medarbejder til et 6 måneders barselsvikariat.

HR & Personale er en del af UCN’s fællesadministration, der varetager opgaver inden for IT, Studieservice, Kommunikation, Kvalitet, Bygninger og Økonomi.

HR & Personale er bemandet med henholdsvis HR-konsulenter, HR-medarbejdere og øvrige specialister. HR-konsulenterne er tiltænkt en mere udadvendt rolle i forhold til understøttelse af forskellige HR-processer, og HR-medarbejderne har ansvaret for de administrative processer i afdelingen med henblik på at understøtte HR-konsulenterne og den daglige drift. Løsningen af de forskellige HR-, personale- og lønadministrative opgaver for UCN’s uddannelser og afdelinger forudsætter et tæt samarbejde mellem afdelingens medarbejdere.

Du bliver en del af et team på 3 HR -medarbejdere, hvor arbejdsopgaverne er:

  • Udfærdige dokumenter ved ansættelse, stillingsændring, fratrædelse m.v.
  • Anvise løn for månedslønnede og timelønnede medarbejdere via HR LØN/statens lønsystem (SLS).
  • Administrativ håndtering af fravær i UCN’s tidsregistreringssystem.
  • Søge dagpenge- og barselsrefusion samt håndtering af beskæftigelsesordninger.
  • Oprette og lukke medarbejdere i diverse elektroniske systemer.
Din endelig portefølje vil afhænge af din profil.

Vi søger en medarbejder, der har/er:
  • Dokumenteret erfaring med personale- og lønadministration – gerne fra en offentlig institution.
  • Generelt kendskab til HR-livscyklussen (fra ”vugge til grav”).
  • Er vant til at arbejde med forskellige administrative systemer, der understøtter HR-processerne.
  • Dokumenteret erfaring med Microsoft-produkter (superbrugerniveau), særligt Excel og Word.
Personlige kompetencer
  • Gode samarbejdsevner - både i forhold til egne kollegaer, ledere og medarbejdere i UCN.
  • Gode kommunikative egenskaber - både skriftligt og mundtligt.
  • Fokus på service og en løsningsorienteret tilgang til brugeren.
  • Kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket i en travl og dynamisk hverdag med forskelligartede opgaver.
Vilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer - Det Statslige Område (OAO-S) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere mellem Finansministeriet og HK Stat.

Stillingen vil være grundlønsindplaceret i løngruppe 2, sats 2. Der vil derudover være mulighed for forhandling af tillæg.

Yderligere oplysninger
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt eller 1. marts 2019.

Der vil blive afholdt samtaler uge 9 2019.

Yderligere oplysninger vedrørende stillingen kan fås ved henvendelse til konstitueret HR- og Personalechef Charlotte Trend Bakmann på telefon 72690300 eller e-mail cba@ucn.dk.

Interne og eksterne ansøgere behandles samtidig.

Professionshøjskolen University College Nordjylland (UCN) arbejder med uddannelse, udvikling og innovation inden for fire områder: business, pædagogik, sundhed og teknologi. Vi har over 9.000 studerende på erhvervsakademi- og professionsbacheloruddannelser, over 9.000 kursister og studerende på efter- og videreuddannelse og cirka 800 ansatte. UCN's aktiviteter er fordelt på en række UCN-adresser i Hjørring og Aalborg, og derudover har vi forlagt undervisning i Thisted.

Praktisk information
Oprettet:
31-01-2019
Udløber:
14-02-2019
Kviknummer:
LJA-70247581
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområder:
Kontor og administration
Beliggenhed
Lignende job
Arkitektskolen Aarhus
Østjylland
Arkitektskolen Aarhus
Østjylland
SCT MARKUS KIRKE V/E LUND SØRENSEN
Østjylland
Erhvervsakademi Dania (Arvikavej 2A, Skive)
Vestjylland