Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorbetjent/servicemedarbejder til Styrelsen for Patientsikkerhed

Styrelsen for Patientsikkerhed, Islands Brygge

Storkøbenhavn
07-06-2019
Expires
24-06-2019

Sætter du en ære i at yde en god service, er du dygtig til håndtering af teknisk udstyr, og trives du med mange og forskelligartede opgaver? Så er du måske den nye kollega, vi søger til en varieret og dynamisk stilling som kontorbetjent/servicemedarbejder i Servicecenteret.

Om Servicecenteret
Du vil blive en del af Servicecenteret, der er en fællesfunktion for Styrelsen for Patientsikkerhed, Lægemiddelstyrelsen og Sundhedsstyrelsen. Organisatorisk hører vil til Styrelsen for Patientsikkerhed under Økonomienheden. Vi bor i to moderne kontorbygninger med i alt ca. 850 medarbejdere i de tre styrelser og mere end 60 mødelokaler på Islands Brygge. I Servicecenteret er vi 11 medarbejdere.

Dit arbejde

Dine primære arbejdsopgaver i Servicecenteret vil være:

  • Klargøring og support af AV-udstyr i mødelokalerne
  • Indkøb, opdatering og vedligeholdelse af alt AV-udstyr
  • Kontakt med leverandører og samarbejdspartnere om driften af udstyret
  • Udarbejdelse af brugermanualer til AV-udstyret
  • Opstilling af borde og stole til større møder og arrangementer
  • Praktiske opgaver, som f.eks. ophæng af tavler, smøre en dør, pumpe en cykel, rense et afløb, udskiftning af lyskilder m.m.
  • Tilsyn med tjenestecykler og tilkald af reparatør
  • Forskellige serviceopgaver (kopimaskiner, levering af papir, og lignende.)


Derudover forventer vi, at du er åben for at indgå i øvrige spændende opgaver sammen med dine kolleger.

Din uddannelse og erfaring
Vi forventer, at du har erfaring med håndtering af moderne AV-udstyr, og at du i det hele taget interesserer dig for teknik. Det er en fordel, hvis du har kendskab til statens indkøbsaftaler, men ikke noget krav. Vi forventer, at du har et håndelag, så du kan bruge en boremaskine og en skruemaskine, når der er brug for det et sted i huset. Du skal også være parat til at klare forskellige opgaver, der kræver lidt fysik som f.eks. at gå rundt med kopipapir, flytte rundt på møbler i mødelokaler og andet.



Dine personlige kvalifikationer:

  • Du har teknisk snilde og kan bistå brugerne med effektiv råd og vejledning
  • Du har evner som handyman – altså have tommelfingrene skruet rigtigt på
  • Du er mødestabil, præsentabel, høflig og serviceminded
  • Du har en frisk energi og går fleksibelt til de forskellige opgaver
  • Du kan arbejde selvstændigt og trives i en dynamisk, travl hverdag
  • Du er omhyggelig, ansvarsfuld og engageret i dit arbejde
  • Du har et frisk humør – du gerne deler med andre
  • Du har et grundlæggende kendskab til Microsoft Office-pakken


Vi tilbyder

  • Søde kollegaer med en rar, humoristisk og uformel omgangstone
  • En dynamisk arbejdsplads
  • En arbejdstid på 37 timer om ugen
  • En afvekslende hverdag
  • Kantine, frugt- og kaffeordning
  • En aktiv personaleforening


Om ansættelsen
Du bliver ansat efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og den til enhver tid gældende organisationsaftale for vagtfunktionærer i staten mv. mellem Finansministeriet og Serviceforbundet.

Kontakt os gerne
Få mere at vide om stillingen ved at ringe til servicechef Joan Stubtoft på tlf. 7222 7761.

Er du interesseret?
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i 26.

Beliggenhed