Sagsbehandler til Politiets Administrative Center - Tilladelser

Midt- og Vestjyllands Politi, Anklagemyndigheden

Vestjylland
14-05-2019
Expires
28-05-2019

Holstebro

Vil du være med til at løse et bredt spektrum af opgaver for politiet, både landsdækkende og lokalt i Midt- og Vestjyllands Politikreds? Så søg ansættelse hos os.

OM JOBBET
Du vil indgå i sektionen Tilladelser, hvor vi i to teams sagsbehandler ca. 23.000 sager årligt. Sektionen er i afdeling med Automatisk trafikkontrol, og er en del af Politiets Administrative Center, der også indeholder afdelingerne Kørekort, Våben, Kriminalregistret samt Bøde. Din primære opgave vil være sagsbehandling og borgerkontakt. Herudover forventes du at være med til, at udvikle afdelingen til gode for borgerne. Sektionen indgår endvidere i den landsdækkende katastroferegistrering, hvilket blandt andet omfatter registrering af personer ved hændelser med mange involverede.

DU
er en velfunderet administrativ medarbejder med en relevant kontoruddannelse og kendskab til offentlig administration. Du kan lide at arbejde i en afdeling med varierende og udfordrende opgaver.
Du er vant til at orientere dig i lovstof og er en passioneret holdspiller, der byder ind. Du arbejder kvalitetsbevidst, systematisk og omhyggeligt med opgaverne, trives godt i et travlt miljø med skarpe tidsfrister og tæt målopfølgning. Du kan fungere som bindeled mellem borgeren og øvrige samarbejdsparter, er god til at kommunikere i skrift og tale og er serviceminded.

OM OS
Du vil indgå i en sektion med proaktive kolleger, som hver dag leverer tilladelser, autorisationer, bevillinger og godkendelser til især borgere. Vi brænder for vores arbejde, hvor vi sætter faglighed, ansvarlighed og grundighed i højsæde for kontinuerligt at levere den korrekte sagsbehandling og god service. Altid med borgeren i centrum.

Ansættelsesforhold

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i Staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S fællesoverenskomst.

Lønnen afhænger af dine kompetencer og erfaringer.

Det er en forudsætning for ansættelse i Midt- og Vestjyllands Politi, at du kan sikkerhedsgodkendes, og at denne kan opretholdes under hele ansættelsen.

Dit arbejdssted bliver Midt- og Vestjyllands Politi, Brogårdsvej 1, 7500 Holstebro.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Mette Egholm Lauridsen på tlf. 4010 9416.

Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk.

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordre alle kvalificerede til at søge, uanset køn, alder, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi glæder os til at læse din ansøgning.

Praktisk information

Midt- og Vestjyllands Politi, Anklagemyndigheden

 
Brogårdsvej 1 2
Telefon 40109416
Beliggenhed