Dygtig supporter til rekruttering i Administrations- og Servicestyrelsen

Skatteforvaltningen, Aarhus, Lyseng Allé

Østjylland
15-04-2019
Expires
29-04-2019

Skatteforvaltningen står over for en historisk stor rekrutteringsopgave de kommende år. Rekruttering spiller en afgørende rolle for udviklingen af de syv nyetablerede styrelser, og derfor er vi lige nu på jagt efter en dygtig medarbejder til at understøtte vores rekrutteringspartnere og de rekrutterende ledere i at finde de bedst egnede kandidater.

Opgaveløsning i tæt dialog
Du bliver en del af supportteamet, der består af 6 dedikerede supportere fordelt i Aarhus og København. Du sidder fysisk i et supportteam i samme kontor som det øvrige rekrutteringsteam. Til dagligt er du i tæt dialog med vores rekrutteringspartnere, og sammen løfter vi rekrutteringsopgaven i flok. Du bliver en del af kontoret for Rekruttering i Center for Rekruttering og Personalejura i Administrations- og Servicestyrelsen.

Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • administrere indkaldelse af kandidater, der skal til jobsamtale og/eller test
  • publicere stillingsannoncer på diverse jobportaler
  • udarbejde kontraktbestillinger og sende kandidater til lønforhandling
  • indhente diverse oplysninger fra kandidaten forud for ansættelse
  • journalisere i vores journalsystem Workzone.

Ydermere skal du varetage øvrige ad hoc opgaver i kontoret, og ingen opgave er ”for lille” for dig.

Mange bolde i luften og omstillingsparat
For at lykkes i jobbet er din fleksibilitet og selvstændighed altafgørende. Du er kvalitetsbevidst, tager ansvar for opgaven og sørger for, at denne bliver fulgt til dørs. Det vil desuden være en fordel, at du har en veludviklet situationsfornemmelse, så du hurtigt evner at forstå og agere i skiftende kontekst. Du er omstillingsparat, vant til højt tempo og lader dig ikke slå ud af uforudsete forhindringer eller ændringer i din planlægning. Det er vigtigt, at du kan samarbejde på alle niveauer og din servicemindede tilgang til opgaven, gør samarbejdet let og konstruktivt.

Vi forestiller os, at du har en kontorfaglig baggrund eller eventuelt uddannelse på bachelor niveau.

Rekruttering – dit kontor
Du bliver en del af kontoret for Rekruttering, der udvider og består af 35 dygtige og engagerede kolleger fordelt på kontorer i Aarhus og København. Vi har høje ambitioner, og vores kunder har store forventninger til vores ydelser. Omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk, og du kan se frem til at blive en del af et stærkt fagligt såvel som socialt fællesskab.

Vi arbejder på tværs af Skatteforvaltningen og hører til i Administrations- og Servicestyrelsen, som har forskellige tværgående opgaver i forhold til de øvrige seks styrelser.


Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV senest den 29. april 2019 kl. 12:00 via linket ’Søg jobbet’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner Simone G. Senholt på 7237 6682 eller kontorchef Anders Noyé på Anders.Noye@adst.dk.

Samtaler forventes afholdt i uge 19 og 20. Der vil indgå personlighedsanalyse og en logisk test i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Arbejdsstedet forventes i 3. kvartal 2020 at skifte til Brændgårdvej 10, 7400 Herning. Tiltrædelse forventes at være den 1. juli 2019 eller hurtigst muligt.

Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Praktisk information

Skatteforvaltningen, Aarhus, Lyseng Allé

 
Lyseng Allé 1
Telefon 72376682
Beliggenhed