Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR-sagsbehandler til partner-team i RUC HR

Roskilde Universitet

Midtsjælland
14-03-2019
Expires
31-03-2019

Har du en forretningsorienteret tilgang til løn- og personaleadministrative opgaver, og kan du løfte dem på et højt niveau? Har du lyst til at arbejde med effektivisering af arbejdsprocesser, herunder understøtte dem med vejledninger og skabeloner? Så har RUC HR brug for dig.

Vi søger en kollega, der kan og har lyst til at løse løn- og personaleadministrative opgaver med høj kvalitet og samtidig hjælpe med effektivisering af RUC HR’s arbejdsprocesser.

Om RUC HR
RUC HR er en afdeling i RUC Administration. Vi er 18 ansatte, der beskæftiger os med både drifts- og udviklingsopgaver. Vores fornemste opgave er at understøtte universitetets ledere i at håndtere universitetets personalemæssige opgaver, så vi sammen kan skabe de bedst mulige vilkår for forskning, undervisning og formidling på RUC. Vi har travlt og lægger vægt på et uformelt og positivt kollegialt miljø og på at sikre et godt samarbejdsklima.

I RUC HR arbejder vi primært ind i en partnerskabsmodel, hvor vi har til opgave dels at rådgive ledere på de 4 institutter og i RUC Administration om personalespørgsmål og dels at varetage alle HR-opgaver i disse enheder.

Arbejdsopgaver og kvalifikationer

Som HR-sagsbehandler vil du blive tilknyttet et af vores tre partnerteams. Hvert team består af et antal sagsbehandlere og en HR-partner. Du vil skulle varetage forskellige løn- og personaleadministrative opgaver, herunder have ansvaret for nogle af afdelingens specialistområder, som for eksempel det sociale kapitel, rekruttering eller ferie, sammen med en eller flere kollegaer i afdelingen. Hvilke specialområder, du bliver tilknyttet, afhænger blandt andet af din faglige profil.

Vi lægger stor vægt på, at du, ud over at være stærk på løn- og personaleadministrative regler og systemer, kan arbejde systematisk og tænke regler og processer sammen med universitetets kerneforretning og har lyst til at understøtte og løbende forbedre den måde, vi understøtter vores ledere på. Du skal derfor have lyst til at beskæftige dig med både konkret sagsbehandling og med organisatoriske processer og projektstyring vedrørende personaleadministration.

Vi lægger endvidere vægt på, at du;

  • har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, fx en kontoruddannelse eller en relevant samfundsvidenskabelig akademisk uddannelse,
  • har viden om regler og rammer på personaleområdet, som har betydning for at løse løn- og personaleadministrative opgaver,
  • har en forretningsorienteret tilgang til opgaveløsningen,
  • har stærke analytiske kompetencer, som du er i stand til at sætte i spil både ved konkret sagsbehandling og ved organisatoriske opgaver,
  • har stærke skriftlige og mundtlige kommunikationsevner, på både dansk og engelsk,
  • er initiativrig og kan arbejde selvstændigt, struktureret og systematisk,
  • er udviklingsorienteret og åben over for udfordringer og nye opgaver,
  • er imødekommende, dygtig til at skabe gode samarbejdsrelationer og har blik for at inddrage relevante parter.

Det er en fordel, at du har erfaring med udvikling og procesoptimering af personaleadministrative opgaver, og er stærk til implementering af nye tiltag.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat) eller i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og AC, alt efter uddannelsesmæssig baggrund.

Der er tale om en fuldtidsstilling, dvs. 37 timer om ugen, hvor du vil være omfattet af en flekstidsaftale.

Vi ser gerne, at du kan tiltræde snarest muligt.

Mere information

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Morten Meizner på 4674 2337 / mmeizner@ruc.dk.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 14 og 15.

Ansøgning
Søg stillingen på www.ruc.dk/ledige-stillinger-pa-roskilde-universitet/

Ansøgningen skal indeholde:
  1. Motiveret ansøgning
  2. CV
  3. Dokumentation for uddannelse

Ansøgningsfristen er 31. marts 2019.
Materiale modtaget efter fristens udløb vil ikke blive taget i betragtning.

Roskilde Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge hos os.

 

Beliggenhed