Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Chefsekretær/PA til Rektor

Copenhagen Business School

Storkøbenhavn
14-03-2019
Expires
08-04-2019

Copenhagen Business School søger snarest muligt en Chefsekretær/PA til Rektor
CBS søger en chefsekretær til rektor. Chefsekretæren ansættes i ledelsessekretariatet.

Jobbet
Som chefsekretær/PA bliver din vigtigste opgave at medvirke til, at rektors travle hverdag hænger sammen. Du kommer til at spille en nøglerolle i at sikre effektiv og professionel planlægning for rektor og du vil være rektors ansigt udadtil og indadtil. Chefsekretær/PA ansættes i ledelsessekretariatet, der består af 9 engagerede medarbejdere og ligger organisatorisk under rektor og består af 7 fastansatte medarbejdere, en elev samt en studentermedhjælp.

Du skal bl.a. varetage klassiske sekretæropgaver, men der vil også, afhængig af kvalifikationer og erfaring, være håndtering af mødemateriale, udarbejdelse af præsentationer, dagsordner etc. Derudover vil der være sekretæropgaver for resten af direktionen og diverse ad hoc opgaver.
Du bliver centralt placeret i vores ledelsessekretariat og vil komme i kontakt med mange personer, så vel internt som eksternt hver dag. Du vil referere til chefen for ledelsessekretariatet.

CBS er et internationalt universitet med ca. 20.500 studerende, 825 forskere og ph.d.-studerende, 700 administrative medarbejdere og 884 deltidsansatte undervisere. Vi ser det som vores fornemste opgave gennem fremragende forskning og forskningsbaseret uddannelse at bringe viden til samfundet omkring os for herigennem at bidrage til en positiv samfundsudvikling.

Hovedopgaver

  • Koordinering af rektors kalender, herunder bookning af møder samt håndtering af mødemateriale m.m.
  • Varetagelse af rektors korrespondance
  • Udarbejdelse af dagsordner, præsentationer, mødepapirer etc.
  • Bestilling og afregning af tjenesterejser
  • Telefonpasning
  • Medvirke i planlægning og eksekvering af events
  • Diverse ad hoc opgaver for direktion og ledelsessekretariatet

Ledelsessekretariatets opgaver og bemanding udvikler sig løbende, hvorfor Chefsekretærens ansvarsområder også ændres og udvikles over tid.

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du:
  • har en relevant akademisk uddannelse eller en kontorfaglig baggrund
  • har 3-5 års erfaring fra lignende stilling og gerne fra tilsvarende kompleks organisation
  • kan arbejde selvstændigt og er handlekraftig samt kan overholde deadlines
  • kan formulere dig godt på dansk og engelsk i skrift og tale
  • har et veludviklet service-gen, så du er imødekommende og hjælpsom – også i en travl hverdag med mange afbrydelser
  • er god til at prioritere, koordinere og planlægge
  • kan trives i kompleksitet
  • har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • har sans for detaljen og høj kvalitet i dit arbejde og
  • har flair for IT og er superbruger af Microsoft Office programmerne (Outlook, Word, PowerPoint, OneNote og Excel)

Derudover vil det være en fordel, hvis du har kendskab til CBS og har interesse for forskning og uddannelse.

Vi tilbyder
  • En international arbejdsplads midt på Frederiksberg.
  • Et udfordrende og spændende job tæt på CBS’ øverste ledelse
  • En bred kontaktflade til interne og eksterne samarbejdspartnere
  • En flad organisationsstruktur med en åben og uformel omgangstone
  • En fleksibel arbejdsplads med gode videreuddannelsesmuligheder

CBS ønsker at være en attraktiv og konkurrencedygtig arbejdsplads, og vi sætter faglighed og kompetenceudvikling, fleksibilitet og balance, samarbejde og trivsel i højsædet. Du får i stillingen god mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt på et internationalt, komplekst og fantastisk mangfoldigt universitet med store ambitioner og højt til loftet.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og kan tiltrædes d. 1. juni 2019 eller efter nærmere aftale.

Afhængig af din uddannelsesmæssige baggrund bliver du ansat i henhold til statens overenskomst for akademikere eller organisationsaftale for kontorfunktionærer (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Dit arbejdssted bliver Kilevej 14A, 2000 Frederiksberg. Der vil ved ansættelsen være mulighed for forhandling af personlige tillæg. Skiftende arbejdstider må påregnes.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte universitetsdirektør Kirsten Winther Jørgensen kwj.ls@cbs.dk.

Ansøgningsfrist og videre forløb

Ansøgningsfristen er d. 8. april 2019.

Der vil blive afholdt første samtaler i uge 16. Herefter udtager vi et mindre antal kandidater til en anden samtalerunde, der ligger i uge 17. Der vil være test af de kandidater der udvælges til anden samtale.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

 

Beliggenhed