Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Projektkoordinator til Administrations- og Servicestyrelsen i Herning

Skatteforvaltningen, Herning

Vestjylland
07-03-2019
Expires
21-03-2019

Har du erfaring med projektledelse, og kan du skabe gode processer? Motiveres du af at sætte dig ind i komplekse opgaver og skabe optimerende processer? Så er det måske dig, vi mangler på vores hold.

Din kommende afdeling
Du bliver en del af opbygningen af kontoret for Måling, Analyse og Ledelsesinformation i Administrations- og Servicestyrelsen, som er en del af Skatteforvaltningen. Vi beskæftiger os med koncernfælles ledelsesinformation, projektstyring, procesmodellering, procesoptimering, tværgående analyser, målinger og evalueringer.

Du bliver en del af et arbejdsmiljø, hvor faglig sparring og leverancer er i højsædet. Vi har høje ambitioner, og vores kunder stiller krav og har store forventninger til vores services. Du vil få en alsidig hverdag med mange samarbejdsflader, og vi lægger vægt på at skabe gode relationer, mens vi leverer på et højt niveau. Vi arbejder med kunden i centrum og fokuserer på at forstå vores kunders behov, finde løsninger og forklare vores dispositioner. Din rolle i kontoret bliver primært at drive store og små projekter og udviklingsopgaver fra start til slut.

Om dig
For at få succes i stillingen lægger vi vægt på følgende:

  • Du har erfaring med projektledelse og at skabe gode processer.
  • Du har erfaring med at facilitere forretningsprocesser og således drive små og store projekter og udviklingsopgaver samt medvirke til en optimering af administrative processer.
  • Du skal kunne håndtere komplekse problemstillinger og finde løsninger, der kan formidles præcist i både skrift og tale samt udarbejde notater og indstillinger.
  • Du har gode kommunikative evner og er en dygtig sparringspartner for vores forretningsområder og vores kunder.
  • Du har minimum 1-2 års erhvervserfaring.
  • Der kan være flere indgangsvinkler til stillingen, men du har sandsynligvis en uddannelse på kandidatniveau eller en anden uddannelsesmæssig baggrund kombineret med relevant erhvervserfaring.
  • Det er også en fordel, hvis du har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation, og hvis du samtidig har lyst til at formidle tal og statistisk materiale i tale, skrift og gennem visualisering til understøttelse af givne beslutningsgrundlag.

Det er desuden vigtigt, at du trives med opgaver både indenfor drift og udvikling, ligesom det er vigtigt, at du både trives med samarbejde i teams og kan arbejde med en høj grad af selvstændighed.

Vi tilbyder
Du kan se frem til at blive en del af et engageret og tillidsbaseret arbejdsmiljø præget af tæt samarbejde og viljen til at lykkes, og hvor der er plads til videreudvikling både fagligt og personligt. Desuden tilbyder vi en alsidig hverdag, hvor arbejdsopgaverne påvirkes af forretningens nuværende behov og efterspørgsler. Du vil indgå i et grundigt introduktions- og oplæringsforløb for hurtigt at kunne arbejde selvstændigt med opgaverne.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg jobbet” senest torsdag den 21. marts 2019. Har du nogle spørgsmål, er du velkommen til at kontakte konstitueret Kontorchef Bente Frederiksen på telefon 72 37 08 10 eller Dataanalytiker Annemette Eskildsen på telefon 72 37 87 39. Det må forventes, at der indgår en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet. Vi forventer ansættelsesstart 1. juni 2019 eller hurtigst muligt. Vi indkalder løbende kandidater ind til samtaler, så vent ikke for længe med at sende din ansøgning.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’


Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Beliggenhed