Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Indkøbs- og udbudskonsulent med stærke koordinationsevner

Skatteforvaltningen, Herning

Vestjylland
07-03-2019
Expires
20-03-2019

Vil du arbejde med udbudsområdet på tværs af Skatteforvaltningens styrelser? Har du erfaring fra udbudsområdet eller med tilbudsafgivelse og ønsker nu at prøve kræfter med den anden side af skrivebordet? Vil du være med til at rådgive om udbud og indkøb? Så er du måske en af de udbudskonsulenter, vi søger til kontoret Indkøb og Udbud i Administrations- og Servicestyrelsen.

I kontoret Indkøb og Udbud søger vi nu to udbudskonsulenter til to forskelligartede stillinger.

Højt serviceniveau i fokus

Du bliver en del af den service, vi yder til de øvrige styrelser i Skatteministeriets koncern vedr. rådgivning og anvendelse af centrale indkøbsaftaler og vil få en varieret hverdag. Alt efter din interesse, erfaring og kvalifikationer kan opgaverne fordele sig på følgende områder:

  • EU-udbud – primært tjenesteydelser
  • Tilbudsindhentninger
  • Miniudbud og tildeling via SKI aftaler
  • Rådgivning om kaskademodellen i Statens indkøbspolitik
  • Notatskrivning og sagsfremstillinger til ledelsen
  • ·Øvrige ad hoc opgaver vedr. juridisk rådgivning
  • Lejlighedsvis undervisning om den aktuelle lovgivning på området
  • Koordinere udbudsplaner
  • Gennemføre tilbudsindhentninger - primært vedr. indkøb af eksterne konsulenter
  • Vedligeholde et dynamisk udbudssystem
  • Dokumentere involvering og godkendelse i henhold til gældende processer
  • Diverse ad hoc opgaver

Den ene stilling indebærer at der selvstændigt skal gennemføres EU-udbud og vi ser gerne at du har en juridisk baggrund som cand. jur. Den anden stilling indebærer som udgangspunkt ikke at der skal gennemføres EU udbud, men du vil naturligt indgå i relevante arbejdsgrupper i samarbejde med tovholdere for de aktuelle tilbud og skal selvstændigt kunne gennemføre tilbudsindhentninger. Vi ser gerne at du har en uddannelsesmæssig baggrund som cand. merc. jur.

Blik for en god forretning

Vi lægger vægt på, at du har flere års erfaring fra arbejdsmarkedet, meget gerne med udbudsområdet fra indkøbsområdet eller alternativt fra tilbudssiden.

Du trives med at levere en høj grad af service og at sætte interne kunder og brugere i fokus. Du har et tværorganisatorisk helhedsperspektiv for den bedste opgaveløsning og bidrager som kollega til den gode stemning.

Du er løsningsorienteret, har fokus på brugerne og er god til at forklare og formidle dit fagområde til andre på en forståelig måde. Du trives med løbende at have gang i flere forskelligartede opgaver.

Hvis du af natur er robust og i besiddelse af et godt humør samtidig med, at du trives med et højt tempo, er det dig, vi mangler i vores team.

Kontoret Udbud og Indkøb

Du kan se frem til at blive en del af et team på seks kolleger, der samarbejder om udbudsopgaven. Du får mulighed for at tage ansvar, og vi understøtter den løbende og nødvendige efteruddannelse i teamet, så vi fortsat kan skabe maksimal værdi for Skatteforvaltningen. Vi tilbyder en stor grad af fleksibilitet i forhold til arbejdstid og har fokus på en god balance mellem arbejde og fritid.

Vores kontor består af 17 kolleger, der bidrager til at koordinere indkøb og udbud i Skatteforvaltningens syv styrelser. Vi sikrer, at Statens indkøbspolitik overholdes og at Skatteforvaltningen overholder gældende udbudslovgivning. Kontoret er delt op i et rejseteam, et indkøbsteam og et udbudsteam, der arbejder tæt sammen om at løse indkøbsopgaver af alle varer og tjenesteydelser undtagen IT. Kontoret er præget af en uhøjtidelig tone og et højt tempo, samtidig med at vi er optaget af at spille hinanden endnu bedre gennem en positiv feedback-kultur.

Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 20. marts 2019. Spørgsmål besvares gerne af Kontorchef Helle Schjermer Lauridsen på telefon 72 38 94 34.

Samtaler bliver afholdt løbende og tiltrædelse er hurtigst muligt.

Der er tale om et genopslag hvor kandidater til de oprindelige opslag kan tages i betragtning.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

Om Administrations- og Servicestyrelsen

’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’


Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Beliggenhed