Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Vil du være med til at løse Danmarks største rekrutteringsopgave?

Skatteforvaltningen, KBH, Præstøgade

Storkøbenhavn
11-02-2019
Expires
19-02-2019

Skatteforvaltningen står over for en historisk stor rekrutteringsopgave de kommende år. Rekruttering spiller en afgørende rolle for udviklingen af de syv nyetablerede styrelser, og derfor søger vi lige nu engagerede rekrutteringspartnere, der i samarbejde med de rekrutterende ledere får ansvar for at rekruttere de bedst egnede kandidater.

Rekruttering på tværs i skatteforvaltningen
Du vil være i daglig dialog med lederne på tværs af skatteforvaltningen, hvor du sparrer med dem og hjælper med at kvalificere deres rekrutteringsbehov og sikrer, at det er de rette kompetencer, der søges og ansættes. Dine opgaver vil blandt andet være at:

  • fungere som tovholder på rekrutteringsforløb
  • planlægge rekrutteringsforløb og udarbejde stillingsopslag i samarbejde med rekrutterende leder
  • vejlede og rådgive om regler og retningslinjer for rekruttering i skatteforvaltningen
  • deltage i samtaler efter aftale med rekrutterende leder
  • give kandidater feedback på person- og logikanalyser
  • planlægge, koordinere og afvikle større rekrutteringsrunder.

Vi har supportere og lønforhandlere tilknyttet rekrutteringsteamet, der i det daglige hjælper med nogle af de administrative processer, ligesom kontrakter og ansættelsesbeviser bliver håndteret af en særlig personaleenhed.

Du kan lide at rådgive ledere og trives med at tage ansvar
Du har en relevant uddannelse inden for HR eller lignende. Da vi rekrutterer mange forskellige typer af medarbejder og ledere – og har brug for flere nye kolleger, er det både relevant at søge, hvis du har lang og solid rekrutteringserfaring, og hvis din erfaring med rekruttering er kortere. Dog er det afgørende, at du har personlig autoritet og kan lide at rådgive og også udfordre vores ledere, så vi sikrer, at det er de rette kompetencer, der ansættes.

For at lykkes i jobbet er din fleksibilitet og selvstændighed altafgørende. Opgaverne er mange, og derfor er det vigtigt, at du er omstillingsparat, vant til højt tempo og ikke lader dig slå ud af uforudsete forhindringer eller ændringer i din planlægning. Du kan samarbejde på alle niveauer, har en stærk forretningsforståelse og en veludviklet situationsfornemmelse, så du hurtigt evner at forstå og agere i de forskellige forretningsområder.

Rekruttering – dit kontor
Du bliver en del af kontoret for Rekruttering, der udvider og snart består af 35 dygtige og engagerede kolleger fordelt på kontorer i Aarhus og København. Vi har høje ambitioner, og vores kunder har store forventninger til vores ydelser. Omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk, og du kan se frem til at blive en del af et stærkt fagligt såvel som socialt fællesskab.

Vi arbejder på tværs af Skatteforvaltningen og hører til i Administrations- og Servicestyrelsen, som har forskellige tværgående opgaver i forhold til de øvrige seks styrelser.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning og CV senest den 19. februar kl. 10.00 via linket ’Søg jobbet’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringspartner Julie Harpøth på 72 37 41 61 eller kontorchef Anders Noyé på Anders.Noye@adst.dk.

Samtaler forventes afholdt i uge 8 og 9. Der vil indgå personlighedsanalyse og en logisk test i forbindelse med rekrutteringsprocessen.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten, overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.

Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Da vi har kontor i både København og Århus, er der mulighed for at blive tilknyttet den lokation, som passer dig geografisk bedst.

Dit arbejdssted bliver indtil videre Præstøgade 20, 2100 København Ø. Arbejdsstedet forventes i 1. kvartal 2020 at skifte til Helgeshøj Allé 49, 2630 Taastrup.

Eller dit arbejdssted bliver indtil videre Lyseng Allé 1, 8270 Højbjerg. Arbejdsstedet forventes i 3. kvartal 2020 at skifte til Brændgårdvej 10, 7400 Herning.


Om Administrations- og Servicestyrelsen
’Vi understøtter en velfungerende skatteforvaltning ved at yde service af høj kvalitet og administrere effektivt’

Administrations- og Servicestyrelsens opgave er at sikre, at departement og styrelser i Skatteministeriets koncern kan fokusere på deres kerneopgaver.

Vi varetager koncernens fælles administrations- og servicefunktioner med effektivitet og fagligt stærke løsninger. Derfor er det er vigtigt, at vores medarbejdere står på et solidt fagligt fundament og samtidig er både servicemindede og løsningsorienterede.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om, sammen med de andre styrelser under Skatteministeriet, at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Læs mere om Administrations- og Servicestyrelsen på www.adst.dk

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Beliggenhed