Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Retten i Kolding søger kontorfunktionærer

Retten i Kolding

Syd- og Sønderjylland
07-02-2019
Expires
21-02-2019


Retten i Kolding søger kontorfunktionærer

Retten i Kolding søger 3 kontorfunktionærer til fastansættelse og 2 kontorfunktionærer til barselsvikariater. Stillingerne ønskes besat 1. april 2019 eller snarest derefter.

Retten i Kolding beskæftiger ca. 75 ansatte. Retten behandler blandt andet civile retssager, straffesager, familieretssager, fogedsager og skiftesager. Du kan læse mere om rettens arbejde og om os på www.domstol.dk og på vores hjemmeside www.domstol.dk/kolding.

Du skal udføre selvstændig sagsbehandling, sagsstyring, kvalitetssikring, vejledning og kundebetjening i en af rettens afdelinger. I retsafdelingen skal du selvstændigt kunne tage referat under retsmøder, herunder grundlovsforhør. I fogedretten skal du selvstændigt afholde møder med advokater og borgere enten i retsbygningen eller som udkørende forretning på skyldnerens bopæl.

Vi lægger vægt på, at du har relevant erhvervserfaring og meget gerne et indgående kendskab til arbejdsopgaverne ved en ret.

Du må forvente på sigt at skulle løse opgaver i flere af rettens afdelinger. Den endelige placering og det præcise arbejdsindhold afhænger i øvrigt af dine kvalifikationer og af rettens behov på ansættelsestidspunktet.

Vi forventer, at du

  • Er kontor- eller advokatsekretæruddannet og har erfaring med selvstændigt arbejde
  • Er fortrolig med IT – gerne domstolsspecifik IT
  • Er dygtig til at kommunikere og kan skrive fejlfrit dansk
  • Er ansvarsbevidst, mødestabil og fleksibel
  • Har lyst til at udvikle dig
  • Er positiv, har et godt humør og bidrager til en god trivsel
  • Kan indgå i et team med travle kolleger og et varierende arbejdspres


Vi tilbyder

  • En attraktiv arbejdsplads med et højt fagligt niveau og et godt arbejdsmiljø
  • Et selvstændigt og afvekslende arbejde med høj grad af uddelegering
  • Mulighed for at sætte præg på vores organisation, som vi fortsat udvikler
  • Kurser indenfor de sagsområder, du skal beskæftige dig med
  • Flexordning
  • Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og HK-STAT
  • Ugentlig arbejdstid på 37 timer


Vil du vide mere?

Du er meget velkommen til at ringe til Administrationschef Birgitte Andersen på tlf.nr. 99 68 68 00, hvis du har spørgsmål.

Ansøgningen

Du sender din ansøgning elektronisk via vores rekrutteringssystem www.domstol.dk/kolding. Du bliver guidet igennem rekrutteringsprocessen, når du trykker på knappen ”Søg stillingen” nederst på siden.

Ud over din ansøgning bedes du vedhæfte cv, eventuelle udtalelser og relevante eksamenspapirer.

Vi skal have modtaget din ansøgning i rekrutteringssystemet senest 21. februar 2019 kl. 12.00.

Vi holder ansættelsessamtaler i uge 9.

Alle interesserede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne.






Beliggenhed