Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studieadministrationen på KADK søger teamkoordinator til teamet for planlægning og eksamen

Det Kongelige Danske Kunstakademis Skoler for Arkitektur, Design og Konservering

Storkøbenhavn
21-01-2019
Expires
18-02-2019

Studieadministrationen på KADK søger teamkoordinator til teamet for planlægning og eksamen

Har du lyst arbejde med undervisnings- og eksamensplanlægning? KADK implementerer i foråret 2019 en ny model for undervisningsplanlægning og tager samtidig et nyt digitalt planlægningsværktøj i brug. Du vil få en central rolle i implementeringen og udviklingen af den nye model.

__________________________________________________________________________

Studieadministrationen på KADK er organiseret i tre teams: Optagelse, Planlægning og eksamen og Studievejledning og karriere. Vi er i alt 16 medarbejdere og to studentermedhjælpere. Vores opgaver omfatter optagelse til KADK’s uddannelser, studievejledning, SU og SPS, tilrettelæggelse af eksaminer, studenterudveksling, koordinering af praktikophold og betjening af studienævn.

Vi søger en teamkoordinator til teamet for planlægning og eksamen. Teamet består af syv medarbejdere inkl. Teamkoordinatoren. Teamet arbejder med planlægning og koordinering af undervisning og eksamen, studienævnsbetjening og sagsbehandling samt SU.

Stillingens indhold
Som teamkoordinator skal du være med til at planlægge og organisere opgaverne i teamet og sikre at opgaverne løses effektivt og struktureret. Samtidig skal du være med til at løse opgaver i teamets opgaveportefølje. Den primære opgave vil være koordinering og planlægning af undervisningen på KADK’s uddannelser i vores nye planlægningsværktøj. Derudover vil du også arbejde med studienævnsbetjening og planlægning af eksaminer.
Der er ikke personaleledelse knyttet til stillingen. Personaleledelsen for teamet og de øvrige to team i Studieadministrationen ligger hos studiechefen.

Om dig
Du har erfaring med undervisnings- og/eller eksamensplanlægning på videregående uddannelser. Du får en bred kontaktflade på KADK og det er derfor vigtigt at du er god til at samarbejde, også på tværs af faggrupper. Du har erfaring med at planlægge og optimere processer. Du er god til at overskue komplicerede informationer og forstår at se processer i helhed og sammenhæng. Du er dygtig til at skabe overblik men har samtidig sans for deltaljer.
Derudover forventer vi at du
• har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau
• har solide engelskkundskaber både mundtligt og skriftligt
• har gode IT-kompetencer og gerne erfaring med det studieadministrative Stads samt planlægningsværktøjer som TimeEdit eller Syllabus.
• er imødekommende, proaktiv og engageret
• arbejder systematisk og er god til at planlægge din tid

Vi tilbyder en spændende arbejdsplads præget af uhøjtidelighed, humor og professionalisme. Du vil få engagerede kolleger der prioriterer samarbejde og sparring højt. Du får mulighed for i høj grad selv at tilrettelægge dit arbejde.

Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på fuld tid. Du ansættes som specialkonsulent. Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Finansministeriet og AC. Der er mulighed for forhandling af tillæg afhængig af dine kompetencer og erfaring.

Ansættelsen er fra 1. marts 2019 eller snarest derefter.

Krav til ansøgningen
Ansøgning med CV og relevante bilag skal sendes elektronisk via linket ”Ledige stillinger” på http://www.kadk.dk, så den er KADK i hænde senest mandag den 18. februar 2019 kl. 12.00.

Du kan læse mere om KADK på http://www.kadk.dk. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte studiechef Marianne Gyldendal på telefon 4170 1901 eller mail mgy@kadk.dk.

Vi forventer at afholde første samtalerunde i uge 8 og anden samtalerunde i uge 9.

Vi opfordrer alle kvalificerede uanset køn, religion eller etnisk oprindelse til at søge stillingen.

Beliggenhed