Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

HR medarbejder - også med skarpt blik for løn

SOSU Syd

Syd- og Sønderjylland
11-01-2019
Expires
25-01-2019

Social og Sundhedsskolen Syd søger en struktureret, imødekommende og serviceminded HR medarbejder til vores relativt nyetablerede HR-organisation. Du kan selv være med til at præge stillingen, og det er nødvendigt, at du har interesse i at udvikle HR-opgaveporteføljen hos Sosu-Syd. Det kunne for eksempel være udvikling af arbejdsgange og perspektiver indenfor det HR-administrative område samt at drifte, samle og koordinere HR.

Dertil skal du forvente, at du i det meste af 2019 også skal varetage skolens lønadministration, indtil en anden medarbejder vender tilbage fra barsel.

 Om dig:

  • Du har en god indsigt i HR-tænkning og har erfaring med en vifte af HR-administrative opgaver, fx lønindplacering, ansættelsesbreve, ferie- og orlovsregler, lønadministration, elektronisk administration af personalesager, administration ifm rekruttering og lignende. Måske har du din erfaring fra en anden skole eller en anden offentlig organisation, men det vigtigste er, at du er fortrolig med tankegangen.
  • Dit arbejde er generelt kendetegnet ved et højt serviceniveau og kvalitet i opgaveløsningen. Du har øje for detaljen og ved, hvor vigtigt det er, at der er et sikkert fundament under skolens drift.
  • Du arbejder sikkert med en række digitale værktøjer – og ét af dem må meget gerne være Silkeborg Data.
  • Du er en habil bruger af Excel, og du har en vis øvelse i at trække forskellige statistikker til ledelsesinformation.
  • Som person er du struktureret, systematisk og evner at koordinere.
  • Du trives med en varieret hverdag, hvor du ad hoc indgår i forskellige opgaver. Derfor er det væsentligt, at du både kan samarbejde og arbejde selvstændigt.
  • Du hurtig til at tilegne dig nye opgaver og arbejdsgange.

Du ved selv, hvorfor netop din kombination af uddannelse og erfaring er det rigtige match til jobbet – det vil vi gerne vide mere om, så lad os høre, hvorfor du matcher jobbet.

 Dine opgaver bliver bl.a:

  • Administration af løn, tjenesterejser og afregning af eksterne undervisere (foreløbig indtil en anden medarbejder kommer tilbage fra barsel i sidste halvdel af 2019).
  • HR-administrative opgaver, fx udregning af lønindplacering ved nyansættelser, ansættelsesbreve, ferie, orlov, elektronisk administration af personalesager, administrative opgaver ved rekruttering.
  • Hjemtagelse af refusioner fra Flex og Barselsfonden.
  • Deltagelse i udvikling af digitale arbejdsgange.
  • Ledelsesrapportering, fx sygefraværsoversigt mv.
  • Ledelsessupport og koordinering, fx i forbindelse med oplæg til lønforhandling, MUS etc.
  • Tæt samarbejde med ledelseskonsulent i forhold til persondataforordning, trivselsudfordringer og generel sparring i relation til HR.
  • Tovholder på HR-relevante projekter og uddannelseskoordinering, fx AMU-udbud.
  • Udvikle og drifte flow fra medarbejdere bliver ansat til de fratræder, blandt andet samle HR-opgaver som rekruttering, fratrædelser og udsende intern kommunikation i den forbindelse.   
  • Ad hoc-opgaver.
  • Sammensætningen af dine opgaver kommer til at ændre sig undervejs som funktionen udvikles, og det er vigtigt, at du er indstillet på at dine kompetencer bruges dynamisk.

Om os:
Social- og Sundhedsskolen Syd er en selvejende erhvervsuddannelsesinstitution under staten med ca. 100 ansatte. Vi er en skole, der er i konstant udvikling, og skolen arbejder ud fra strategien SOSU Syd – En del af løsningen, som består af målene Læring, Velfærdsteknologi og digitalisering, Sund skole, Åben skole. 

På SOSU Syd er der er en høj grad af fleksibilitet og medindflydelse i det daglige arbejde. Du bliver en del af et læringsmiljø, hvor vi konstant udvikler, udveksler og afprøver nye ideer i forhold til opgaveløsningen, og hvor faglig sparring prioriteres højt.

Du kan læse mere om skolen på www.sosu-syd.dk om bl.a. skolens strategi, vision og værdier.

Vi tilbyder:
Et stimulerende og afvekslende arbejdsmiljø på en skole i udvikling og et fællesskab med engagerede kolleger med vidt forskellige baggrunde.

En varieret og udfordrende hverdag med skiftende arbejdsmængde. Hos os er du en aktiv del af hele organisationen, og vi vil gerne høre din mening og dine ideer.

Løn og ansættelsesforhold:
Der er tale om en fast stilling, som udgangspunkt på fuld tid.

Stillingen besættes 1. marts 2019 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion og etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

Vil du vide mere:
Vil du høre mere om jobbet, er du også velkommen til at kontakte:

HR og Administrationschef, Annemette Toft: ato@sosu-syd.dk  eller tlf: 40 32 76 63

Ansøgningsfrist:
Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk til skolen via hjemmesiden.

Ansøgningsfrist den 25. januar 2019 kl. 9.00

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler tirsdag den 29. januar 2019

Beliggenhed