Teknisk driftsansvar for Skatteforvaltningens kommunikationsplatform - Ribe

Skatteforvaltningen, Ribe

Syd- og Sønderjylland
09-01-2019
Expires
07-02-2019

Vil du for alvor bruge din viden om processtyring, kommunikation, statistikker og struktur, så har du nu muligheden for at blive en del af et spændende team i Skattestyrelsen i Ribe. Sammen med resten af enheden skal du spille en afgørende rolle i Kundecentrets plan- og styringsfunktion, der varetager vedligeholdelsen og udviklingen af Skatteforvaltningens kommunikationsplatform, bemandingsplanlægning, statistikker og informationsformidling.

Bredt ansvar med højt detaljefokus
Enheden løser opgaver inden for vedligeholdelse og udvikling af Skatteforvaltningens telefonsystem, skriftlige henvendelser, chat, og planlægning mm.

Dine opgaver vil være:

  • Koordinator for kommunikationssystemerne mellem Skatteforvaltningens styrelser.
  • Med-ansvarlig for udvikling samt daglig drift af Skatteforvaltningens telefonsystem herunder ændring af IVR (interactive voice response), ændring af speak m.v.
  • Beskrive og informere ledelsen og styrelserne om daglig drift, igangværende projekter samt nye tiltag.
  • Bindeled mellem leverandører, infrastruktur og styrelserne.

Talstærk med overblik, teknisk forståelse og gode kommunikative kompetencer
Din hidtidige karriere har givet dig stærke kompetencer inden for ressourcedimensionering og projektarbejde gerne indenfor telefoni, chat og e-mail eller inden for IT.

Det er en fordel, hvis du har en projektlederuddannelse og/eller har projektledererfaring. Endvidere er det en fordel, hvis du har arbejdet med kundetilfredshedsanalyser.

Vi forventer, at du med din stærke logiske sans, gode datadisciplin samt strukturerede og analytiske tilgang sikrer at opgaverne bliver løst med høj kvalitet.

Du skal være god til at kommunikere på dansk, være velformuleret samt velargumenterende i både skrift og tale. Det er vigtigt, at du er i stand til at arbejde og træffe beslutninger selvstændigt, bevare overblikket og være robust i pressede situationer.

Som person er du positiv, imødekommende og med gode samarbejdsevner. Endvidere skal du have lyst til at udvikle dig og videndele med dine kolleger.

Om driftsenheden
Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor du har mulighed for at opnå faglig og personlig udvikling. Din dagligdag vil foregå i et uformelt og kreativt team, hvor trivsel og arbejdsglæde er vigtigt. Endvidere vil der være en grundig oplæring i de særlige IT systemer og processer, som du skal beskæftige dig med.

Ansøgning og kontakt
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest 01.02.19 via linket ’søg stillingen’. Hvis du vil vide mere om stillingerne, er du velkommen til at kontakte Søren Storgaard Pedersen på tlf: 7238 2898.

Første runde samtaler finder sted 07.02.19. Hvis du går videre, så er der tests og anden runde samtale er planlagt til 18.02.19. Vi indhenter straffeattest inden ansættelse.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst. Du bliver ansat i Skattestyrelsen med arbejdssted: Sorsigvej 35, 6760 Ribe. Stillingen ønskes besat senest pr. 01.04.19.

Om Skattestyrelsen:
’Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden’

Den opgave løser Skattestyrelsen ved at gøre det nemt og trygt at betale, ved målrettet at bekæmpe svindel og ved at have effektive kontrolmekanismer integreret i alle dele af opgaveløsningen. Vi har en vigtig samfundsopgave, og vi er ydmyge overfor det store ansvar, der følger med vores myndighedsrolle. Vores afgørelser skal være korrekte og fagligt velfunderede. Derfor er faglighed og et højt kompetenceniveau hos vores medarbejdere og ledere kernen i vores arbejde.

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre fundamentet for finansieringen af den offentlige sektor.

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Praktisk information

Skatteforvaltningen, Ribe

 
Sorsigvej 35
Telefon 72382898
Beliggenhed